2.044 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Checkliste ved import fra England Checkliste ved import fra England

Hello.
Jeg skal over og kigge på en Daytona i det britiske om en uges tid, og jeg kan egentlig godt li', at have godt styr på det hele, så der ingen overraskelser dukker op, midt i handlen, så jeg håber lidt der er nogen, der kan give mig lidt input, og erfaringer, samt svare på lidt spørgsmål smiley

Planen er, at flyve derover (Stansted, London) Og sejle hjem nogle timer senere (Harwich)

1: Hvordan er reglerne for kørsel i England, på en cykel man lige har købt? Er det op til sælgers forsikring, eller er det nogo uanset hvad? Jeg tager en kammerat med - Må man køre 2?

2: Hvilke papire SKAL jeg ha' med? V5, servicehæfter, evt skattepapire og lign?

3: Sælger siger, at den er "taxed" til sidst i Maj. Er det lign. vores vægtafgift?

4: Jeg har fået billede af hans nummerplade. Kan jeg kontrollere noget, med den?

5: Er englændere til at prutte lidt med, eller hvordan er deres handelsgen?

6: Når jeg skal have en prøveplade til Danmark, er det så nok med stelnummer, eller skal jeg også have kopi af V5/andet papir med? Må man køre 2 på en cykel med prøveplader, i Danmark?

7: Findes der en Engelsk side, ala. Rejseplanen.dk, så jeg kan planlægge min tur til sælger?

Og så gik jeg tør smiley Jeg er helt sikker på, at der er meget mere jeg ikke har styr på, men det er jo svært at huske det hele.
Er der noget jeg har glemt, eller er der nogen der bare har gode råd, tips og tricks?
På forhånd, mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Checkliste ved import fra England
Kommentér på:
Checkliste ved import fra England

Annonce