1.498 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Skal HISS blinke? Skal HISS blinke?

Lidt et noob spørgsmål, men bær venligst over med mig da jeg er ny på området smiley

Er det meningen at HISS lampen i instrumentbrættet på Honda CB 600 FA fra '08 skal blinke når den er slukket? Jeg spørger fordi den ikke gør det, og synes jeg havde set nogle film hvor den gør, så jeg tænkte på om det kunne være fordi den var inaktiv eller i stykker.

Tak!

Mvh. Rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal HISS blinke?
  • #1   5. apr 2011 Yep - det er en tyverisikring.

• #2   5. apr 2011 Som std. skal HISS blinke med ca. 2 sek. intervaller de første 24 timer, som tyverisikring, hvorefter den slukker helt for at spare på batteriets ladning. På (i hvert fald) nyere Hondaer kan blinkefunktionen slås til eller fra, så tjek din ejerhåndbog, hvordan det foregår på din...

• #3   5. apr 2011 Det skal den, men når den har stået i noget tid går den ud... Den står ikke og blinker hele vinteren...

Min blinker de første par timer efter den bliver slukket, den skal lige finde ud af den bliver brugt efter vinteropbevaring... Men den plejer at begynde at blinke i længere tid efter en uge eller 2...

/ Bülow...

• #4   5. apr 2011 Aha. Michael S ja man kan slå det til og fra fandt jeg ud af smiley tak. Kan ikke få øjnene fra min nye Hornet

Kommentér på:
Skal HISS blinke?

Annonce