2.363 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Schubert C3 m. bluetooth Schubert C3 m. bluetooth

Hej igen.

Jeg overvejer også at anskaffe mig sådan en Schubert C3 med Schuberts eget bluetooth anlæg - primært til at høre musik fra iPhone og/eller radio på farten.

... Men det er sgu' dyrt kram...

Er der nogen, som kender til et OK alternativ, eller SKAL jeg op med de 5.500 dask, det formentlig vil koste for hjelm og højttaleranlæg?

Det vil også være dejligt at høre andres erfaringer med samme udstyr.

Mvh.

Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schubert C3 m. bluetooth
  • #1   24. jun 2011 Jeg har sådan en Schubert C3c med snakke-lytte anlæg. Jeg er rigtig tilfreds med det, bruger den dog mest som tlf-backup via BT, men der går lyden rigtig fint igennem!
    Absolut anbefalesesværdig!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #2   24. jun 2011 Det er mange spir at smide for Schuberts såkaldte indbygningsanlæg! Jeg stopper min iPhone i lommen og bruger det medfølgende headset. Det dæmper støjen udefra... man kan høre musik... og det virker fint! Og er billigt! Jeg kører med Schubert....

• #3   24. jun 2011 Det var måske værd at overveje i kombination med en ordentlig hjelm, Hans.

Jeg har prøvet med min Caberg flip-up hjelm, og dér virker det bare slet ikke!!

• #4   24. jun 2011 Lige en tilføjelse; selvom en Schubert C3 hører til blandt de mest støjsvage flip-op hjelme, så ER der altså vindstøj i den. Blot ikke så meget.
    Men efter min mening, så støjer en C3 UDEN ørepropper ca med de samme dB som en C1 MED propper. Sådan ca!
    Til daglig kører jeg nu uden propper, men skal jeg køre langt og hurtigt, så ryger der stadig propper i. Men der går snakke-lytte anlægget også fint ind!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #5   24. jun 2011 Allan Ø: Ikke forstået? Prøve med en god hjelm - ja - men hvad er en god hjelm? Som jeg skriver, så har jeg Schubert... men at bruge den slags penge på deres org. hjelmsæt... det er (for mig) en pebret pris - specielt når der er mange alternativer der virker ligeså godt.

• #6   24. jun 2011 Har en C3 (havde først en Caberg, hvor der var meget vindstøj), købte SRC systemet, da det varsmart indbygget i kraven. FM radioen var slet og ret for dårlig, blue tooth fungerede i højest 45 minutter inden det døde. Kunne ikke umiddelbart tænde for det igen. Kom af med det igen og købte istedet og fik installeret BMW's kommunikations system istedet. Det var som at gå fra kina-plast til B&O. Lyden er klar og tydelig. Bruger det kun til GPS-en.

• jens r
    jens r Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 155
    #7   24. jun 2011 Schuberts eget anlæg er så vidt jeg ved et Cardoprodukt. Selv om det er smart og let at sætte ind i hjelmens krave er det uforskammet dyrt.
    Min kæreste og jeg har C2 0g C3 hjelme, og vi har valgt et Cardoprodukt beregnet til pilothjelme og monteret dem på hjelmkraven, så mikrofonen kan nå ind under klappen. Det fungerer OK og er, så vidt jeg husker, halvt så dyrt som den særlige schubertmodel.

• #8   24. jun 2011 Jeg har C3 og er pisse glad for den. Den virker perfekt. Kender dog en og har hørt om flere, hvor der trænger regn ind på indersiden af visir

• #9   25. jun 2011 Hans>> Jeg mente, at det med iPhone hovedtelefonerne IKKE virker for mig i min Caberg hjelm, fordi der simpelthen er for meget støj til, at jeg kan høre noget i hovedtelefonerne. MEN, at jeg måske kan bruge iPhone hovedtelefonerne i en god hjem - uden nær så meget støj.

... Men vil nu gerne være trådløs!! Det er sgu' fedt at være. Jeg bruger trådløse hovedtelefoner til mine løbeture, og det er de bedste 700 kr., jeg har brugt!!

• #10   25. jun 2011 Jeg har Iphone4 og vil gerne have en trådløs forbindelse, (øresnegl) der også kan bruges når jeg kører i bil.
    Er der nogen her i tråden der ved om man kan købe en bluetooth øresnegl, der ikke fylder for meget som kan bruges med hjelm på. der skal vel også være en "snabel" så man kan snakke i telefon med den.

Kommentér på:
Schubert C3 m. bluetooth

Annonce