Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye billeder
  • #1   7. jul 2011 fede billeder....

Ååååh ja Dollerup bakker... rigtig dejligt sted at køre !

• #2   7. jul 2011 Flotte billeder, det ser ud til du har fundet noget andet end iPhonen at tage billeder med, eller også har du fundet en ret god kamera App

• #3   7. jul 2011 Hej Jan

De nye billeder er taget med et Canon 5D og de "gamle" regnvejrs billeder er med et Nikon D3, så det er ikke udstyret jeg går ned på smiley

Det er fordelen ved at være i den grafiske branche, så kender man altid lige no'en, det er ikke mit eget udstyr - der er jeg begrænset til et gammelt Nikon D80.

Mvh Thomas O

• #4   7. jul 2011 Fede billeder, hvis naturens farver bare var så pæne i virkeligheden smiley

• #5   7. jul 2011 Hej igen

Problemet med den type kameraet er lidt som med kvinder, der er mange knapper og trykke på og man rammer ikke altid de rigtige ....

Jeg lånte et Canon 40D for nogle måneder siden, og det var da ganske underholdende, men resultatet blev ikke helt som forventningerne.

• #6   7. jul 2011 Hej Jan

Lige præcis, det er også derfor jeg siger det ikke er udstyret man går ned på... noget helt andet er ham der skal betjene det. De første billeder er dog taget af kameraets ejermand og ikke mig, så det kan jeg desværre ikke tage æren for.

Farverne har så også lige fået et ekstra skud i Photoshop som Mirza også har bemærket smiley

Kommentér på:
Nye billeder

Annonce