836 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
kan ikke oprette billed fra iphone 4?? kan ikke oprette billed fra iphone 4??
hey.. nu er jeg ved at få min fighter oprettet.. men alle mine nye billeder som er taget på min iphone, kan mcg ikke oploade.. noget med forkert format.. så nu har jeg førsøgt at oprette den med nogen gamle billeder, fra ombygningen.. satme træls mcg!!!! GRRRR
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 53 Følgere: 102 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.248
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 149 Svar: 845
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 149 Svar: 845
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 799
Man kan desværre heller ikke oprette billederne på siden, kun ved brug af telefonen.
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 13 Svar: 81
Lav en mellemlanding på computeren, og smid dem på MCG derfra. Du kan jo altid bare slette dem bagefter.
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 443
En detalje, men en smule underligt, da foto arkivet er det eneste der er adgang til uden om iTunes, på iPhone..
Mht. formatet, er det ganske almindeligt jpj format
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 232
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
100% useless - og ikke MCG's skyld...
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.642
Det er som om at alle argumenterne for at lade overformynderiet tage selvbestemmelsen fra en, på ens ret dyre telefon, falder lidt til jorden efter sådan en test.. LOL
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1600827.ece
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.642
Der står at skadelige programmer <b>er mere udbredte.</b> Der står også at der "kun" er et moderat antal sårbarheder på Android m.fl. hvor der står der er <b>mange</b> kendte sårbarheder på iOS.
Det er jo ligefedt at udbredelsen af Malware er mere begrænset, når sikkerheden på telefonen er som en si, for så vil den smule der er jo finde vej.
Og igen er det uden betydning at der er meget malware i omløb, hvis de telefoner det er designet imod, har OK sikkerhed imod det.
Min pointe er egentlig blot at iOS og Apple generelt har gjort alskens krumelurer for at begrænse brugerens muligheder og frihed med hans/hendes eget produkt, alt sammen i "sikkerhedens" hellige navn, og at dette er totalt nytteløst, da sikkerheden <b>IKKE</b> er et hak bedre på iOS end på fx Android, hvor der er total handlefrihed... Tværtimod!
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.953
Jeg foretrækker til enhver tid stegt flæsk med persille sovs frem for høns i asparges, rød klær mig bedre end blåt, men til gengæld kunne jeg ikke drømme om at stemme til venstre for midten.
Drop nu det pis, solen skinner .. Kør en tur istedet for at blive arrig over en religions krig mellem hvad man foretrækker.
Skal en rigtig hotdog være med rød, stegt eller som Fransk? Ja spørgsmålene hober sig op for de der bekymrer sig.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 232
Det er så også en rigtig lækker sandkasse med noget flot legetøj som er pædagogisk korrekt så ingen kommer til skade ved at bruge det...
Android bestemmer du så selv over hvordan skal være, kan man ikke lide noget så laver man det bare om, (hovedmenu, smsprogram, galleri, kamera.... )
Nogen steder er iphone foran android og andre steder er det android, hva der er bedst ang sikkerhed er hamrende ligegyldigt, ALT kan hackes/inficeres med malware/virus så der skal man ikke vælge det ene foran det andet..
Min grund til at jeg ikke havde en iphone i mere end ca 2½ dag er itunes, bare ideen med at de vil tvinge det crap i min computer for at jeg kan udnytte min mobil virker ikke i min verden.
Men ja det er en smagssag hvad man kan lide, og om en mobil holder strøm flere dage betyder ikke ret meget for mig, jeg skal alligevel ikke bruge den om natten når jeg sover, så der plejer den at få strøm... ;c)
MEN må jo nok hellere lige tjekke den nye iphone når den kommer, jeg kan nemlig godt lide at få sand imellem tæerne.. ;c)
kan ikke oprette billed fra iphone 4??