608 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

erfaring med mctøj erfaring med mctøj

dette er min første sæson på mc så skal ud og have mig noget tøj

har kig på en billig jakke i tyskland
http://www.louis.de/_30d23ff9e58fd3f32286cafb7e9473a306/index.php?STATARTNRGR=212001
ved den er uden beskyttelse så det køber jeg self ved siden af til at putte i lommerne på skulder og albuer..
mit spørgsmå er om der er nogen der har erfaringen med hvordan de er og om de evt. er store eller små i størrelseren?

på forhånd tak
anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaring med mctøj
  • #1   24. feb 2012 jeg synes hellere du skulle tage ud til en forhandler i nærheden og prøve noget af deres billige tøj, der er ganske ok mærker på markedet herhjemme man får kastet i nakken

det vigtigste du skal sørge for, er at det kan lynes sammen så du ikke kører på delleflankerne i tilfælde af et styrt

• #2   24. feb 2012 Jeg vil til enhver tid råde til at købe tøj med sikkerheden indbygget. Og aldrig købe noget man ikke har prøver.

Hvad slags tøj man vælger, kommer utroligt meget an på hvordan mcen skal bruges, og hvad for en slags mc der er tale om.

Læder,heldragt.jakke/ buks.goretex. Dyrt eller billigt hver har sin force smiley

• #3   24. feb 2012 det er ikke en super go pris... jeg gav 2000 kr for jakke og bukser i held ved den lokale mc pusher... og det var langt fra det billigeste sæt jeg valgte...

sørg for at prøve det inden du køber... der er meget forskel i størelse og pasform...

• #4   24. feb 2012 Jeg skal op og hente tøj til fruen imorgen, vi skal give 1500 for jakke og 1500 for bukser, det kan vidst ikke blive meget billigere i tyskand.

Mit eget tøj er halvt dansk/tysk

jakke i tyskland 1100 og bukser i dk 999,-

Der er rigtig meget outlet rundt omkring i dk ta ud og prut lidt

Købte en hjelm til fruen herhjemme og fik smidt et rygskjold med i samme pris

• #5   24. feb 2012 okay, tanken var også jeg i vært fald lige vil ud og prøve noget før..

Mikkel: kan se du bor i randers.. jeg overvejer at vil en tur ned til frankies mc center, er det evt et sted du kender noget til godt dårligt?

• #7   24. feb 2012 Frankie har et rigtig godt udvalg af tøj. Men ikke ret meget i den billige ende.

• #8   24. feb 2012 Anders: Der er jo både Frankie og harry her i byen.. Jeg har fået de bedste tilbud hos Harry og aldrig givet fuld pris for noget dernede smiley Nogen kan absolut ikke lide ham, men jeg synes det er bedste sted og handle smiley

Frankie kan jeg ikke få nogen tilbud udaf så handler der ikke smiley

Men prøv begge steder, det handler jo også lidt om de ekstra gode tilbud smiley

• #9   24. feb 2012 okay.. så vil jeg da tjekke begge 2 ud når jeg køre derned.. frankies nævner jeg også mest da jeg har set mig lidt lun på en nzi hjem og de er vidst de eneste der forhandler dem i landet hvad jeg har kunne se

• #10   24. feb 2012 Enig med Mikkel. Hos frankie der gælder prisen i nakken. Og det om man køber for 500 eller 12000,-

Kiggede på en dainese læderdragt til 10k og mente kåd som jeg er at der måtte følge et par matchede handskerum med... Nix.. Hvis jeg var hurtig kunne jeg få en spray læderimprenering til 79,- .....

Men jeg købte dragten......hos Franz Kroon i lystrup ;-))

• #11   24. feb 2012 er det så meget bilgere i udlandet det tror jeg ikke har købt ved den lokale fik det til samme pris som i tyskland ,og så kan man prøve det,for mit vedkommene er det slut med at købe på nettet når man får gode priser her hjemme

Kommentér på:
erfaring med mctøj

Annonce