Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blackbird vs hayabusa
  • #1   9. mar 2012 entig er det fordi du for en større og nyer cykel til de samme penge.med flere heste
    og de koster ca det samme i forsikring.

• #2   9. mar 2012 jeg stod over for samme valg for et par år siden, og valgte blackbirden, mest fordi den syntes jeg er flottest...

men teknikken er der ikke noget at komme efter på nogle af dem, hondaen har dog også dual break, hvilket er en fiks detalje...

men skulle jeg ha en BB igen ville jeg klart gå efter en med sprøjt på.. smiley

• #3   9. mar 2012 hvorfor indsprøjt.

• #4   9. mar 2012 hvor stor er forskæl på om det er med indsprøjt eller karburator.ud over lige prisen

• #5   9. mar 2012 på bb motoren er der ofte en lille "hul" mellem 5500 og 6000 omdrejninger, og det er noget mere mærktbart på kaburator modellen frem for dem med sprøjt...

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #6   9. mar 2012 Jeg stod over for samme valg for et par år siden, og jeg valgte den nye hayabusa fordi jeg synes den var pænest! Desuden er teknikken på Hayabusa langt nyere, motoren er langt bedre og handling generelt er så forskellig som nat & dag. Du kan købe en nyere hayabusa til billige penge og du vil ikke fortryde det ét sekund! Honda er fint - bevares - men det er og bliver aldrig en Hayabusa!

Ét er hvad andre og jeg synes om det emne... noget andet er dig selv! Bedste råd - som altid - er at finde frem til en prøvetur på begge maskiner. Giv dig selv den fordel at prøve BB med sprøjt (nyere) - og find derefter en Hayabusa. Du kan faktisk finde busa (den nye model) fra 08' til forholdsvis okay-pris.

God fornøjelse!

PS: Uagtet hvad dit valg bliver - så ender du altid på en Honda (Goldwing)

:o)

• #7   9. mar 2012 været ejer af dem begge ( har stadig busaen )
    begge cykler er super gode.....
    syntes busan er lidt mere sjov og lidt mere sporty af de 2 ..

vil vælge busaen....

mvh

• #8   9. mar 2012 ok

• #9   9. mar 2012 jeg har ikke prøvet hverken suzukien eller hondaen.. men har et indtryk af at de er nogle kraftfulde maskiner.. men personligt vil jeg kigge en anden vej, hvis vi snakker cykler i den kaliber, nemlig zzr 1400.. ikke fordi jeg heller har prøvet den, men har fået indtryk af den i anmeldelser, at den skulle være en fantastisk maskine..
    desuden synes jeg den nye hayabusa er for mærkelig at se på.. man kan jo næsten ikke se hvad der er for og bagpå den.. BB´en er lidt kedelig at se på.. og igen vil jeg vælge zzr 1400´eren.. den er pæn og se på, aggressiv udseende, uden at virke overdrevet..

det var min personlige vurdering,

• #10   9. mar 2012 Har kørt en del på mim stedfars tidligere mc ( BUSA), og synes sq den var rigtigt fed at køre på. Masser af overskud og fed lyd. Dog skal man lige have en rolig gashånd, da den uden probs smider bagddækket rundt, selv på knas tør asfalt.

Synes Busaen er meget pænere end BB'en der virker meget konservativ (kedelig). Men eller kan jeg ikke sige meget mere om BB'en, da jeg aldrig har prøvet én.

Jeg havde valgt Busa'en- den nye model.

• #11   9. mar 2012
    michael H

Vil til dels give dig ret. Dog synes jeg Kawaen's bagende virker alt for klein ifht. den store kåbe i fronten. Den virker meget næsetung altså rent visuelt.

• #12   9. mar 2012 vil helst lige i prisklasse små 80000

• #13   9. mar 2012 (link fjernet) Her køre Fast Bikes på de 3, måske ikke så brugbart, men ret sjovt smiley

• #14   9. mar 2012 Hvad skal cyklen bruges til? De små veje? Spas? Langture på motorvej? Transport?

• #15   9. mar 2012 langture og transport. nok mest storeveje.

• #16   9. mar 2012 Prøv begge... Din størrelse betyder en del for kørerstillingen.. Kører på min 2 Blackbird og har også været på Busaen..
    Der er forskel i sidestillingen på de 2, så prøv den..
    Busaen har nyere teknik, Blackbirden mere konservativ..
    Men begge har fordele og udlemper..
    Behøver vel ikke at fortælle hvilken jeg foretrækker smiley

• #17   9. mar 2012 Suzuki vs Honda.... Det er squ religion.. Lidt hellig krig agtigt.. smiley
    Begge virker, så no probs..

• #18   9. mar 2012 Prøv dem begge og træf et valg.

Personligt - men det er kun et spørgsmål om smag - synes jeg Hayabusa er grim som bare f.....

• #19   9. mar 2012 Hayabusaen kan heller ikke lide Knud! smiley

• #20   9. mar 2012 ja Brian K. meget stærke religioner...
    Selv må jeg sige jeg var rigtig glad for den busa jeg selv endte på efter prøvekørsler af både blackbird med karburator og sprøjt... må dog sige at komforten på blackbirden er bedst... men den motorkarakteristik busaen har er så lækker, råt træk, - fra bunden af også til 11000... når den lige bliver justeret ordentlig ind. Den er mere stiv i det og deraf vil den også ligge sorte streger hvilket også er sjovt når man bliver dus med den.

• #21   9. mar 2012 fede cykler begge to men hvor jeg skulle give ca. 16000kr i forsikring for blackbird kunne jeg få busaen til ca.7300 kr igennem suzuki forsikring (IF) de har altså nogle fede priser så for mig blev det en hayabusa selvom blackbirden egentlig er lidt rarere at køre på

• #22   9. mar 2012 Heine.. ang forsikring, skal jeg give 2000kr mere for en busa end for en BB..
    Og der er altid en fordel i at købe en ny Suzuki hos forhandler, forsikringsmæssigt smiley

• #23   9. mar 2012 Heine . hayabusa er klar den hurtigste og den fedeste . Det ikke mange år siden at den var verdens hurtigste mc. Og syntes sku stadig den holder for vildt. Hayabusa i mine øjne ville give mere respekt:-)

• #24   10. mar 2012 Knud (Ølstykke) J

Enig med dig knud, i at det er en smags sag.om man kan lide en mc eller ej.. og knud... ingen af dine motorcykler vinder nogle skønheds pris,,,,,altså efter min smag..
    dam de begge er grimme...

smiley

mvh

• #25   10. mar 2012 Dejligt med forskellig smag. Tænk hvis vi alle dukkede op på havnen på samme cykel. Det ville blive trist.
    Blackbird vs. Hayabusa.
    Jeg køre selv Blackbird på 6 år og er vildt glad for den.
    Touring med tasker og kone bagpå.
    Svingture med tempo i alperne og dolomitterne
    Banedage på Knutten
    Alm. hyggeture

Jeg synes den er et fremragende kompromis.
    Og det er måske den store forskel på de to cykler.
    Hayabusaen er mere kompromiløs og mere extrem i sit design.

Følg dit hjerte og din mave - for bottom line - vi køber MC med følelserne, ellers købte vi en Fiat Multipla for den er paktisk.LOL

God sommer til alle uanset smag

• #26   10. mar 2012
    eller som jeg altid foreslår når bb/hayabøvsa sammenlignes , prøv en kawa zx12r , den er smallere og mere sporty og rå at se på og kører efter min erfaring bukserne ned om anklerne på dem begge i både sving og ligeud...........

• #27   18. maj 2014 Jeg er helt enig med Thomas. Jeg har kørt zx-12r i fire år og var helt vild med den. Jeg skiftede så sidste år til en 08 hayabusa. Mest fordi at mine ben var alt for korte til kawa'en. Der passer busaen mig lidt bedre. Men også for at prøve noget nyt. Den kører da også fint og trækker som en damphammer,men må erkende at jeg savner min zx-12r. Så den skulle du måske give en chance.

• #28   18. maj 2014 Hej Heine.
    Kom op Rosenalle og prøv en busa, så bliver du hurtig overbevist om dens top kvaliteter.

• #29   18. maj 2014 Har prøve kørt bb og bussen, ville selv vælge bussen, pga alle de sjove dele, man kan købe til motor og sådan. Det er selv om, jeg syntes bussen ikke er køn. Men den køre godt. Men det endte med en ZX10R, den er knap så stor og tung

• #31   24. maj 2014 DOH smiley ! he he smiley

Kommentér på:
blackbird vs hayabusa

Annonce