3.570 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 37 Svar

Dyt dyt fotovogn ... Dyt dyt fotovogn ...

Ja er lige blevet ringet op af en sur færdsels betjent ... Du er ejer af et køretøj reg nr. xx xxxxx ... Æhm ja !

Fik en sur forelæsning om man ikke må dytte når man passerer en foto vogn ???? Nu holder festen sgu makker hvis ikke de har andet at bruge tiden på ja ... Er målløs !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyt dyt fotovogn ...
  • #1   1. jun 2012 Du vækkede ham i hans bedste sovetid, eller måske fik han citronmånen i den gale hals .......

• #2   1. jun 2012 hahaha hvorfor dytter du også? fedt fedt smiley

• #3   1. jun 2012 ... Han må ha' nattevagten denne weekend, hvorfor fanden skulle han ellers ringe..

• #4   1. jun 2012 : )

mvh

• #5   1. jun 2012 jeg plejer at vinke til dem og give dem det lange lys smiley hehe

• #6   1. jun 2012 Du skulle bare have ham snakke ad ht. Når han engang var blevet færdig med hans hysteriske anfald, kunne du jo påpege at det er konen der kører i den i dag og du nok skal give hende et klap i røven i aften; )

• #7   1. jun 2012 Det lyder da til han er SUPER glad for sit job den kære bent betjent smiley

• #8   1. jun 2012 fedt at du gør opmærksom på din utilfredshed over disse pengemaskiner

• #9   1. jun 2012 Jamen for helvar at bruge deres tid på den slags !
    Da jeg tog telefonen troede jeg sgu det var noget familie der var kommet til skade eller noget !

Politiet ville sgu gøre mere nytte hvis de slog sig sammen med hjemmeværnet og jagtede dræber snegle og forældreløse hunde lorte.

Her mistede jeg lige sgu 88 respekt point for Politiet !

.... Dytter og vinker igen næste gang ! Ellers parkerer jeg og banker på og hører om han har en tændstik !

• #11   1. jun 2012 Haha - det er eder-bukme humor det der...

Banke på for at høre om han har en tændstik.....

Den vil jeg adoptere....

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #12   1. jun 2012 Jamen Jan.... Du gjorde jo bare brug af §32 i FL og fandt det nødvendigt at forebygge eller afværge fare - hvormed brug af horn er helt legalt. smiley

Hvis muligt- og lovligt, så virker en strategisk parkering faktisk meget bedre - hvis du absolut vil have dialog!! :o)

• #13   1. jun 2012 plejer at stoppe og banke på og høre hvad de fik mig med og hvis jeg nu kørte 200 om den så kunne nå at blitze smiley

• #14   1. jun 2012 Jeg så den samme fotovogn nogle dage i træk på strandvejen mellem Hellerup og Vedbæk.... gav ham konsekvent den lange finger når jeg kørte forbi... HAHAHAHA tænker Jacob i sin servicevogn....

Lige til den dag hvor betjenten holder ved siden af en gravemaskine på en P-plads ved "strandmøllen" godt vejr med åben bagklap, så troede jeg at det var en reperatør på gravemaskinen...

DET VAR DET IKKE!!! 1000.- i bøde og tror betjenten griner endnu...

• #15   2. jun 2012 Sku da en god opfordring til alle,dyt næste gang i kommer forbi en fotovogn;-)

• #16   2. jun 2012 Politiet er til at lukke op og skide i!

• #17   2. jun 2012 skal da haaae torkild http://www.hornblasters.com/video.php?video=75 og så ud terrorisere fotovogne smiley

• #18   2. jun 2012 haha kunne blive en pænt belastende tjans at sidde i den bil, hvis alle dyttede hver gang de kørte forbi hahaaa

konge

• #19   2. jun 2012 Haha, 2900vvs! Det hedder karma. Eller Nemesis smiley

• #20   2. jun 2012 Har egentligt eller havde stor respekt for vores Politi !

Men respekten og forståelsen er godtnok dalet til meget kølig efter det her ..... PLATHED når der er så meget andet de burde tage sig til.

• #21   2. jun 2012 Tja jeg har ikke det vilde mod politiet, men de kan da være lidt sjove nogen gange.
    Holdte engang ved et lyskryds, så kom der en anden mc op på siden, også hilste jeg på ham, også blev der grønt og jeg drejede til venstre han fortsatte lige ud.
    Så 1min senere, kommer policen med blå blink og det hele, de ville åbenbart have fat i ham den anden MC, og jeg "snakked" jo med ham, så det var min ven lige pludslig... så betjenten blev ved med at sige at jeg ikke måtte lyve overfor dem, og bare skulle fortælle hvem ham den anden var smiley

• #22   2. jun 2012 ¤©º ° Jan ¤©º ° aka Kænguro Stylte'en¤©º ° og Morten P

lønnen er måske ikke til at købe sko der ikke strammer ?

i har min fulde forståelse begge 2

havde også respekt for ordensmagten før i tiden men den er dalet støt med deres snævertsyn på alle (næsten ligegyldige) punkter som , din baglygte er ikke godkendt med LED-pære (?) til din nummerplade sidder for skråt (på den originale bagskærm ? )

udfør jeres arbejde hvor det mærkes det gavner evt ?

• #23   2. jun 2012 De gør jo bare deres arbejde. Måske ser det nogle gange lidt klodset ud, men med alle de mærkelige folk ude på vejene kan det nok være svært at holde styr på. Se være hvor mange her på sitet der hele tiden vil snyde sig udenom bøder mm. Jeg synes de gør det godt, og ville ikke være dem foruden med alle de syndere der bor her i landet. Jeg mener faktisk de burde have noget mere autoritet alene i kraft af erhvervet. Så kunne de handle lidt mere, uden at skulle tage folk direkte hver gang. De har svære vilkår, og vi borgere udnytter det. Husk de beskytter os derude...

• #24   2. jun 2012 kender en som gik hen og bankede på foto vognen da den holdt tæt på hans hjem og bød dem på kaffe smiley det var heller ikke populært

• #25   2. jun 2012 Ny trend ! vi hilser på hinanden og dytter af fotovognene smiley det er jo vigtigt at tjekke at hornet virker...

• #26   2. jun 2012 Brian S

haha ja , det skal jo virke det skidt smiley

• #27   2. jun 2012 Allan (Falsterbandit) M

de gør deres arbejde , ja til en hvis grænse , mange fotovogne er bemandede med pensionerede betjente der bare kunne passe deres tjenestemandspension eller hvad de nu måtte have , men nej , de skal opretholde lov og orden ned til mindste detalje/paragraf , så som at ringe til borgere der formaster sig til at afprøve deres horn i nærheden af deres virke

fotovogne har en præventiv effekt , fred være med det , men at gå så meget op i et job som man egentlig er for gammel til ???

• #28   2. jun 2012 mit horn er faldet af... kan man ikke bare hive cyklen i øret når man triller forbi ?, det er jo heller ikke "ulovligt" smiley

• #29   2. jun 2012 Morten P

jo bare lad begrænseren gøre jobbet smiley

• #30   2. jun 2012 Morten P: Skriv lige næste gang du møder en fotovogn.. Så kommer jeg sgu og filmer det..

• #31   2. jun 2012 Er jeg kørende i min kassevogn kan jeg fint finde på at holde ind og spærre for deres kamera , det er jo ikke ulovligt at holde en lille kaffepause :=))

• #32   2. jun 2012 Junior 250-666 .

desværre holder fotovogne ofte hvor almindelige bilister ikke må parkere smiley

så at parkere ved siden af en koster nok en afgift

• #33   2. jun 2012 Griner... men pas på du ikke bliver lidt for kendt i deres system!

Kendte en som når han så en politibil/mc altid dyttede og blinkede med lygterne, bare lige for at vise at de virkede...

Hans kæreste blev til sidst pænt træt af at de, selv uden dyt og blink, ikke kunne køre nogle steder i den bil uden at blive stoppet, da politiet efterhånden kendte nr.pladen lidt for godt smiley

• #34   2. jun 2012 De holder tit på alm rastepladser i Århus amt :o)

• #35   2. jun 2012 Jeg er heller ikke gode venner med dem har efterhånden snakket med dem nogle gange efterhånden. Jeg er på tidspunkt blevet holdt ind på motorvejen en søndag omkring midnat fordi betjenten mente det gik lidt stærkt jeg forklarede at der næsten ingen trafik var og der var jo masser af plads osv, havde på tidspunktet intet speedometer, så jeg var ikke sikker på at jeg var "safe", mens hans makker regner hastigheden ud fik jeg så en lang opsang om at han var træt af fortælle forældre deres søn var død pga. en motorcykel ulykke, og at mine dæk umuligt kunne stå fast fordi de dryppede en lille smule osv osv. Da hans makker så har regnet gennemsnits hastigheden ud har jeg overholdt hastighedsgrænsen, men så fik jeg sku bare en bøde for at have snittet en spærrelinie istedet for, slippe skulle jeg i hvert fald ikke...... Så bliver man altså en smule knotten....

Min fatter er også blevet blizet på et tidspunkt da han skulle køre en til toget, på tilbagevejen gik han så hen og kiggede ind i vognen og der sad en betjent til hans store overraskelse. De fik en snak om udstyret også videre og min far, ja han fik aldrig en bøde, om det var en flink betjent eller billedet var med fejl ved jeg så ikke smiley

Mvh. Mathias

• #36   3. jun 2012 dingle B

Skulle der sidde pensionerede betjente i de vogne, så gør det ikke noget for min skyld. Med den reform de fik for et par år tilbage, gør det ikke noget at de yngre betjente kan lave noget vigtigere. Vi borgere kan jo godt finde ud af at klage hvis noget går for langsomt eller politiet ikke gør noget ved en sag fordi de ikke har tid. Derfor mener jeg faktisk det er en fordel. Så får vi også brugt det grå guld. + penge i statskassen som ikke bugner af mønt.

Dermed ikke sagt at jeg synes det er ok at ringe en "dytter" op og give en opsang. Han har sikkert haft en dårlig dag. Humor skal der i den grad være plads til

Ikke desto mindre mener jeg stadig at det er godt de fotovogne står rundt omkring, som en påmindelse om at vi skal "styre os" på vejene. Når man har børn i trafikken ønsker man sikkerhed frem for alt.

Det er vores ansvar at køre ordentligt.

• #37   3. jun 2012 Allan (Falsterbandit) M

et eller andet sted er vi nok enige , men at gengive det på tryk er over mine evner smiley

• #38   3. jun 2012 Kender en der skal i retten fordi han parkerede lige foran det kamera de stiller ud. Han poståd at han spiste sin madpakke der hver dag og kunne ikke se hvorfor han ikke måtte den dag:-)God joke men bliver sgu nok lidt dyr:-)

Kommentér på:
Dyt dyt fotovogn ...

Annonce