1.729 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

sv 650 gammel model vs hyosung gt 650 2009 sv 650 gammel model vs hyosung gt 650 2009

hej.
så lur jeg på en af disse to mc'er. har læst hyosung fra 2009 og frem skulle ikke have nogle af de sygdomme som de ældre årgange led af.
men hvordan forholder den sig mod en af de ældre sv 650 kørsels mæssig, reservedele, driftsikre?
hør gerne fra nogle der har erfaringer med begge modeller .
på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sv 650 gammel model vs hyosung gt 650 2009
  • #1   16. okt 2012 Brug søge funktionen. Emnet var oppe i sidste uge hvor der kom alle de svar du søger.

• #2   16. okt 2012 Hvis du kan leve med fordomme (som der helt sikkert kommer mange af her) går du ikke galt i byen med en Hyosung. Og hvis det er R modellen fra Hyo synes jeg designmæssigt den er federe end den gamle model SV

• #3   16. okt 2012 Hyosung fra 2009 HAR problemer!! Jeg har skiftet mit blinklysrelæ til hele 50 kr.!!! ..Jeg ved at andre hyosunger fra 2009 har det problem. smiley

• #4   16. okt 2012 Den hamlesv helt sikkert!!! De kører flere 100.000km uden problemer. Bare skift olie og sliddele engang imellem. Det virkelig en billig mc at ha stående

• #5   16. okt 2012 fordomme rør mig ikke:). det er en naked jeg kigger på (nye model) med smal sæde
    blink relæ er da til at komme over :).
    Simon jeg har den tro at alle mcer kan køre så mange km, hvis de bliver passet.
    derfor afskrækker en mc med mange km mig ikke.
    tak for svarene og lad endelig flere komme til :).

• #6   16. okt 2012 ja, den med blinklysrelæ var lettere ironisk... smiley hyo virker.

• #8   16. okt 2012 100% SVen ! Den kan du også lettere komme af med igen, når skifte trangen melder sig smiley

• #10   16. okt 2012 dirty h
    har du ejet en hyosung eller prøvkørt en?
    hvad mener du med dårlig finish på den model jeg spørger til (årg 2009).

• #11   16. okt 2012 Dirty: Han er jo nok ikke i det prisleje da han spørger til den gamle sv og en brugt hyo!!

Og min hyo har mega god finish (pånær skrammer jeg selv har lavet) så prøv lige at dokumenter dine udtalelser!

• #12   16. okt 2012 2 ting er vigtige.

1: prøv begge
    2: tag ikke imod råd fra nuværende ejerer. de er ikke nuancerede i deres vurdering. Og meget få har ejet begge, og en del har ikke engang prøvet begge.

• #13   16. okt 2012 det tror jeg også jeg vil prøve dem begge så tager jeg den der fra. :).

• Dani P
    Dani P Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 33
    #14   16. okt 2012 3. Tag ikke imod råd fra Suzuki-ejere, de er ikke nuancerede i deres vurdering.

• #15   16. okt 2012 De eneste der roser Hoyo er dem der har en til salg, eller dem som blot har en stående de så håber der engang kan sælges.

Køber du alligevel en så husk Pava behandling af stål stellet ! Ikke samme gode stål kvalitet som japperne brugte i 80'erne.

• #16   16. okt 2012 haha, kænguro. smiley ..og dem der aldrig har rørt en hyo er dem der kritiserer dem. smiley
    - jamen hvad er der så galt i at høre om det gode, fra folk der kører dem?..

• #17   16. okt 2012 @søren o
    Puha, det er et svært valg. Da jeg prøvede SV'eren første gang omkring år 2000 var jeg imponeret over den - fantastisk motor og gode, underholdende køreegenskaber.
    Men nu snakker vi om en 10+ år gammel maskine, der sandsynligvis har fået en del tæsk kontra en langt nyere model i samme prisklasse. Jeg har aldrig prøvet en Hyosung, så jeg vil ikke udtale mig om den. Hvis jeg var dig, så ville jeg få en god lang prøvetur på begge motorcykler (og eventuelt flere forskellige SV'ere, da der kan være stor forskel på standen af så gammel en motorcykel) og så vurdere ud fra det.

• #19   16. okt 2012 Nu er det jo heller ikk for at Suzuki har verdens bedste finish. Og så sent som igår var der en tråd om koblings huggen på netop en sv`er godtnok en 1000er, hvor fabrikken vist havde valgt en halvhjertet løsning.

Andre cykler kan sgu også miste et gear eller et par skifte gafler hvis det er en Yamaha, men det er sgu lidt sjovt at folk har så travlt med at finde samtlige fejl på Hyosung, hvor lign. fejl på andre maskiner ikke gør så meget.

Tag ud og prøv en af hver. Du finder alligevel ikk ret mange herinde som har reel erfaring andet end hvad de har læst andre skriver på nettet

• #21   17. okt 2012 Så har man været ude og prøve en sv'er (1999) og en gt650(2009) og må sige valget var let :).
    hyosungen havde forbedret støddæmper fra wilbers. det føltes bare bedre en sv'ern.
    ang dårlig finish på hyosungen, så må jeg sige jeg ikke kunne se det nogle steder den så ihvertfald bedre ud end sv'ern som havde skræmmer og ridser hidst og her( men ok for alderen).
    prisen taget i betragtningen har jeg fået mere/nyere mc end sv'ern.
    men tak for jeres råd. og ser frem til noget solskind her sidst på ugen :).

• #22   17. okt 2012 Hvad måtte du slippe? smiley

• #23   17. okt 2012 kom med et bud . den havde varme i håndtagene, wilbers støddæmper, hugger, automatisk kædesmøreing, har gået 12500 km 2009 med det "nye" design:).

• #24   17. okt 2012 et bud ??? har du fortrudt allerede ???

• #25   17. okt 2012 26000 kr.. smiley Tror jeg har set den til salg. ..er den sort? smiley

• #26   17. okt 2012 jeps det er den men fik noget billigere smiley

• #28   17. okt 2012 hehe Claus. billeder kommer der , men den skal lige vaskes da turen hjem var noget af en våd fonøjelse.

• #29   17. okt 2012 Tillykke med den. Husk at melde dig ind i hyo-gruppen..

Kommentér på:
sv 650 gammel model vs hyosung gt 650 2009

Annonce