1.407 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ny quad, hvilken skulle man vælge? Yamaha Banshee, Raptor 660, Polaris Predator 500? Ny quad, hvilken skulle man vælge? Yamaha Banshee, Raptor 660, Polaris Predator 500?

Hej motorcykelgalleri.
Jeg er efterhånden vokset en del fra min yamaha blaster, mangler mere power og meget mere plads, den er for lille til mig.
Har så fået kig på nogle forskellige brugte quads.
Har egentlig altid været mest til totakt, da det er simpelt og hurtigt + kan tunes meget.
Så havde tænkt mig at købe en banshee men de er næsten ikke til at opdrive i dk, men fandt den her med større karburatore, udstødninger og öhlin dæmpere, rimelig grim og gammel, men billig og perfekt for mig, var så tæt på at købe den men så blev den solgt dagen inden jeg skulle kigge på den..
Nå anyways nu har jeg kig på en anden standart banshee, nyrenoveret og rigtig flot, så lidt dyr at tune på.
En standart Yamaha raptor 660 hvor der ikke er lys på osv. Men billig og okay pæn.
En polaris predator 500 troy lee edition som jeg er blevet helt varm på, den skulle være rigtig god, helt standart med fox affjedring, ktm motor osv, meget pæn men også den dyreste.
Hvilken ville i anbefale, har i erfaringer med nogen af de tre nævnte?
De tre her er lige dem jeg har fået kig på lige nu, må også gerne være en helt anden, men er ellers mest til yamaha.
Og prisen må ikke ligge meget over 20k

Venlig hilsen Mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny quad, hvilken skulle man vælge? Yamaha Banshee, Raptor 660, Polaris Predator 500?
Kommentér på:
Ny quad, hvilken skulle man vælge? Yamaha Banshee, Raptor 660, Polaris Predator 500?

Annonce