1.878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Steffen (Fjelstervang) .
Steffen (Fjelstervang) . Hjælpe-administrator

Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.803

Bridgestone Bt-023 VS Pilot Road 3 Bridgestone Bt-023 VS Pilot Road 3

Det er til min Fjr 1300, Der er Bridgestone Bt-023 på både for og bag nu, men de er ved at være ovre det.

Jeg har ikke selv kørt mange Km på de Bt-023 så jag kan ikke sige noget om holdbarheden på dem,

Skal jeg skifte til Pilot Road 3 ?? Det er jo som sagt en som bliver brugt knap så hårdt i svingene men når det gælder så skal det også virke

Hvad ville i vælge og hvorfor ?
God sommer vind til alle

Dette er mystisk
http://www.youtube.com/watch?v=Xvhxj1Gzjjo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bridgestone Bt-023 VS Pilot Road 3
  • #1   7. jul 2013 Henter lige popcorn og cola smiley

Religionskrigen er igen i gang smiley

• #2   7. jul 2013 Jeg vil sige den der er billigst pr km... sådan nogle moderne dæk skal sq nok holde dig fast i regn,især når du skriver du ikke kører særlig sportsligt.

smiley

• #3   7. jul 2013 Men uanset hvilket dæk, du vælger så kan www.mynetmoto.com klart anbefales

• #4   7. jul 2013 Nu er der jo kommet en afløser til BT23 i form af T30.

Men spøjst at der i dæktyper på MCG kun er de to mærker der anbefales...
    http://www.ridermagazine.com/browse-by-type/tires/2012-touring-sport-touring-tire-buyers-guide.htm/

• #5   7. jul 2013 VI ER JO NOK NOGLE VANE DYR, Og ja jeg har købt næsten alle mine dæk på mynetmoto ..

Men ny maskine så der er måske nogle gode erfaringer at hente, så kan de passive jo æde popcorn smiley ov være stille smiley

Jesoer det er da lige en side jeg vil kikke lidt på Tak

• #6   7. jul 2013 Men i bund og grund så hvis man er tilfreds med det som er på så skulle men val bare forsætte med det

• #7   7. jul 2013 Continental Road attack findes også i en GT udgave til mc'er som din fjr, og pirelli Angel st scorer også godt i test.

• #8   7. jul 2013 Pilot Road er et super dæk, især i vådt føre.....meeennnnn de laver sgu hæl og tå pga alle de skråtgående mønstre......

• #9   7. jul 2013 Steffen,

Som Jesper tidligare nævnt, men jeg har fået sat Bridgestones T30 på min Blackbird, og jeg er yderst tilfreds, både i tør og regn dage smiley hvis det skulle være noget!

• #11   7. jul 2013 Dannie: Du drager dine konklusioner på forkert grundlag. Din dårlige oplevelse skyldes ikke at dækket (eller mærket) er dårligt, men blot at et sportsdæk som Pilot Power er et rigtig skidt valg, når man ikke har en kørestil der kan holde den høje dæktemperatur som den type dæk kræver. Havde der været BT03 eller BT016 på, havde du måske kunne sige det samme, og modsat, hvis der sad Michelin Pilot Road på den, så ville du mene Michelindæk var ganske ok.

• #13   7. jul 2013 se lige på de dæk i den video der....

det taler jo for sig selv, det er jo fuldstændig smadret.

80% af de michelin dæk jeg skifter de ligner noget lig det der, hvorimod de bridgestone som jeg piller af som er blevet kørt vildt og voldsomt, med læs på mc eller ej, de er stadig runde, både i kørselsretningen og sideværs, næsten ingen hæl og tå.

langt de fleste som jeg piller michelin af, der monterer jeg bridgestone på efter deres eget ønske, det er sjovt nok næsten aldrig omvendt....

personligt har jeg ikke prøvet nogle bedre dæk end bridgestones dæk sortiment.

jeg mangler dog at prøve T30 og S20 på min egen R6, S20 kommer snart på. det er dog prøvet på andre årgange R6.

og det med at sportsdæk ikke har greb i regn, sikke en gang vås, jeg underviser på bremse undvige kurser som også foregår i regnvejr, og med BT016 har jeg utallige gange både kunne bremse så den står på forhjulet og køre på baghjul (uden kursister vel at mærke) og det er på kolde dæk, så det pjat der kan du godt holde med, måske man skulle undersøge om sit dæktryk var i orden i stedet, for kører du med for lidt dæktryk, så lukker mønsteret sig, og du kører reelt set på slicks, hvor det du ønsker er at køre på kanten i mønsteret.....

det måtte jeg erfare på egen hånd sidst jeg var på kørekursus/banedag.

• #14   7. jul 2013 Tror det bliver BT-023 877,29 Kr.- + Portoen er også billiger end Road 3 1052,55 Kr.-
    Besparelse 175,26 så inc porto er der Ca 100 Kr.- til tanken smiley Så det er vel win win smiley

• #15   8. jul 2013 Jeg har kørt 14.000 på et sæt BT023 og der stadig et par tussen km i bagdækket. men skal også til at tænke på nye dæk, tro jeg springer på den T30 smiley

• #16   8. jul 2013 Jeg er lige kommet hjem efter en tut i Østrig og Italien på pilot road2 foran og pilot road3 bag. Det er en kanon god combination fordi et pilot road3 foran giver hæl og tå slitage, det gør 2eren ikke men det ruller 15-20000 km og har kanon Grip. Pr3 bag på, der er mange kilometer og kanon Grip. Den kombi skal jeg have igen.

• #17   8. jul 2013 Lyder godt Karsten Men Hæl & Tå er også på min BT-023 på fordækket

• #18   8. jul 2013 Karsten J: Pudsigt for jeg havde også planer om samme konstellation næste gang jeg skal skifte. Har PR3 både for og bag i dag.

• #19   8. jul 2013 Ok, ved godt det ikke var dem du spurgte til, men jeg har i år sat Pilot Power 3 på min gamle Blade, og hold op de er gode, den står bare fast! og i sidste uge var vi i Italien 3700 km, så lidt har jeg da nået at køre med dem smiley En anden ting.. striber på vejen og lignede at ofte giver en sejlende fornemmelse i cyklen.. INTET er der at mærke med de lakridser på! smiley Bare lige mit indspark smiley

• #20   9. jul 2013 Steffen! Jeg har aldrig været vild med Bridgestone, det skal dog lige siges at det er mange år siden jeg har kørt med dem. Den kombi jeg kører med nu passer godt til mit behov, en lidt tung kværn og meget blandet kørsel.

• #21   10. jul 2013 Karsten, det er langt fra optimalt at køre med to forskellige dæk på, fordækket er jo det som ligger vejen for baghjulet, så at køre på to forskellige modeller kan være rigtig skidt, nogle kombinationer er selvfølgelig værre end andre

• #22   10. jul 2013 Det er jeg klar over dækmand:) de to dæk har samme profil og kører så godt sammen at jeg nok vælger det næste gang igen.

Kommentér på:
Bridgestone Bt-023 VS Pilot Road 3

Annonce