644 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

køre turs kommentare køre turs kommentare

Igår var der en rar dame fra Esbjerg området der spurgte om der var nogen der ville med ud køre en tur meen der var ikke nogen der tog det seriøst.
Folk lavede bare pis med det..
Så kommer mit spørgsmål er folk virkelig bare så latterlige her inde at bare fordi hun ikke har noget dinglene mellem benene så ka det ikke tages seriøst???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køre turs kommentare
  • #2   15. jul 2013 Jeg håber da ikke folk er sådan , virker da til at folk står ved hvad de siger .

• #3   15. jul 2013 Tja ind imellem støder man på et par stride bananer herinde smiley Men de fleste virker meget flinke...

• #4   15. jul 2013 tråden endte som 50% andre tråde med fælles tur,
    blev ikke til noget. er efterhånden træt af folk ikke gider at reager, især når trådstarter ikke aftaler nærmer, i det mindste skrive at der er for få til at trådstarter gider køre

• #5   15. jul 2013 Tråden er slettet ka ikke finde den hvertfald. .
    Alexander P
    Tror du ikke mange dropper det igen når de lige netop ikke får seriøse svar??

• #6   15. jul 2013 der er altid nogen der er useriøse, uanset hvad, men dette burde da ikke gå ud over alle andre

• #7   15. jul 2013 Jeg har haft massere af fine ture med forskellige folk herinde..

De ture som, som regel ikke bliver til det store.. Er hvor der ikke bliver taget føring!! Der skal være nogen der gider sætte en tid og mødested op.. Og også gerne en fin rute..
    Det der med bare at skrive: Skal vi ud og køre..?
    Bliver sku ikke til meget smiley

• #8   15. jul 2013 Sådan er det tit jeg har personligt lagt flere tråde ud med køreture og nogle af dem er blevet til noget men mange er ikke for gider ikke når folk skal være laterlige

• #9   16. jul 2013 Syntes det er fint folk gider at tage initiativ til at planlægge nogle ture så man kan komme ud og kører lidt smiley . Og når man har sagt ja til at tage med skal man da også møde op ...

Kommentér på:
køre turs kommentare

Annonce