Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biltema mc kæde
  • #1   2. sep 2013 Til en mindre cykel uden den store ydelse ville jeg ikke være bange for at sætte den på.
    TIl en større (+50hk) ville jeg ikke gå på kompromis. Der ville jeg tage et af de kendte og testede mærker..

På ebay kan du nemt finde en DID eller RK kæde til samme pris.... Skal du have en x-ring / Z-ring så bliver det lidt dyrere

• #2   3. sep 2013 Det er kæden, hvad så med tandhjul? Så tror jeg ikke der er meget at spare i sidste ende. Så hellere et anerkendt mærke til måske 100kroner mere. Jeg har lige givet 1050 for komplet did kædekit til min fz6 hvilket jeg da ikke synes er slemt.

• #3   3. sep 2013 Klart, det var også mere om der var nogen der vidste hvordan kvalien var, og om der var nogen der havde erfaringer med den smiley
    Men kan kun være enige med jer smiley

• #4   3. sep 2013 Mange af Biltemas produkter er de kendte mærker, bare med Biltemas logo på, desværre er der ligeså mange af deres produkter der er noget kina-pis med Biltemas logo på, så man kan være heldig, men man kan også komme til at købe katten i sækken.

• #5   3. sep 2013 Sidst jeg kiggede fandt jeg billigere kædekit hos Louis.de end i Biltema.

Kommentér på:
Biltema mc kæde

Annonce