984 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

tomgang kun 1 cylinder tomgang kun 1 cylinder

Hejsa Mcg jeg er sku blevet afhængig af jeres assistance og håber I igen kan hjælpe mig ! Som nogen ved er jeg igang med at lavr min dragstar om og dagen kom så til og få liv i hende. Det gik fint og den lød osse godt, men opdagede at den ene cylinder ikke blev varm når den var i tomgang ligesom om den kun hjælper den igang når jeg starter for så og gå ud til jeg giver den gas så kommer der liv i den igen, tænker om der måske er en seperat tomgangskrue til hver kaburator eller om der er nogen som måske kender årsagen til det smiley mvh Jacob!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tomgang kun 1 cylinder
  • #1   24. mar 2014 du har muligvis fejl på dit tændrør,
    prøv at bytte rundt,og se om fejlen følger med .

mvh

• #2   24. mar 2014 Du skal skifte dine tændrør, det er næsten 100 det der er galt

• #3   24. mar 2014 Mærkeligt for havde problemet inden den blev skilt af men så købte jeg nye tændrør og fejlen er der endnu smiley

• #4   24. mar 2014 Skidt i karbs måske....

• #5   24. mar 2014 Skal du ikke bare ha synkroniseret dine kaburatore ? ???

• #6   24. mar 2014 har haft dem skilt af og renset da jeg fandt ud af det første gang smiley
    @keld det er muligt, men ved ikke hvordan smiley

• #8   24. mar 2014 Ja altså når der først er kommet liv i den, følger den ikke med men den hjælper med at starte, og køre fint når den får vredet håndtaget lidt :), ved du om jeg er nødtil at tage tanken af for at komme til den dyse eller om jeg kan gøre det uden.

• #9   24. mar 2014 Det kan vel også være andre ting, det kan være stoppet dyse, det kan være synkroniserning, det kan vel være dine tændhætter, cdi-box o.s.v....

• #10   24. mar 2014 Okey smiley håbede det kunne snævres lidt mere end :b

• #11   24. mar 2014 Ok det kan også være tændspolen der er defekt, prøv at bytte om på dem

• #12   25. mar 2014 Sidder der et fordelerdæksel på sådan en svend? smiley
    HVIS der gør, så prøv at kigge i den og se om en af polerne er sveden...

• #13   25. mar 2014 Hmm ved ikke med fordeler boks:-) men vil tage og kigge

• #14   26. mar 2014 UPDATE :
    Har lige haft karburatorne af i dag for at rense dem, da jeg satte dem på igen og prøvede og starte maskinen skete der ikke så meget før vi prøvede og blokere for luften så kom der gang i den og den begyndte og tage omdrejninger og skyde, kan det være til nogen hjælp eller er jeg ved og ødelægge mere end jeg gavner smiley

• #15   27. mar 2014 Hejsa, håber nogen kan hjælpe nu, jeg har prøvet og tage et billede hvor jeg tror der kan være et problem, for når jeg holder for den ene af de her dør motoren og når jeg holder for den anden tager den omdrejninger og skyder.

profilbillede
  • #16   27. mar 2014 er dine menbraner tætte ??? jeg må melde pass på det her, men skriv endelig når du finder fejlen så vi kan lære noget

• #17   27. mar 2014 Skal have kigget på den sidste membran imorgen men indtil videre så 3 af dem fine ud. Vil helst sikkert skrive når jeg har fundet ud af det smiley

• #18   27. mar 2014 Du skriver du har haft kaburatore af og renset dem, kiggede du ikke efter det der ???, men hvis du nu gør det igen, så prøv at få renset dem med ultralyd, hvis du har adgang til det, ellers trykluft og benzin.....og de skal aldså skilles helt ad.....

• #19   28. mar 2014 For at komme ind til den membran skulle de skilles fra hinanden og det havde jeg ikke tid til igår men det bliver de idag og så håber jeg og finde fejlen smiley har desværre ikke adgang til ultra lyd men har masser trykluft og benzin ;b

• #20   28. mar 2014 Ja, du må være sikker på at de er renset ordentligt når de nu alligevel er af, hvis det ikke hjælper så prøv det der med at bytte ledningerne til tændrør/tændspole og se om problemet flytter sig til den anden cylender/ gør det ikke, tror jeg aldså den er noget kaburator indstilling.......men jeg er ikke mekaniker, jeg ved bare at der skal benzin/luft og gnist til....
    Go arbejdslyst

• #21   28. mar 2014 Tak hjalp desværre ikke og bytte spolerne, og de gnister begge fint, men jeg må bare igang igen smiley tak for hjælpen indtil videre

• #22   28. mar 2014 men så ved du at det ikke er det smiley og når du så har renset dine kabonader ordentligt, er der vel kun en justering tilbage.....

men der er noget jeg undre mig over,. du skriver at du kun fik renset 3 menbraner renset/efterset,,, og mangler den sidste, nu kender jeg ikke din mc, men er den ikke med 2 cylender og 2 kaburatore og så 2 menbraner, aldså 1 i hver kaborator ????
    og jeg skulle mene at der sidder en justeringsskrue på hver af de 2 kaburatore, dernæst en synkronisering foregår ved at må sætter synkroniseringure på og indstiller (synkroniser) begge kaburatore så de levere lige meget benzin ved omkirng 3000 rpm

god fornøjelse

• #23   28. mar 2014 Der sidder rigtigt nok 2 "store" membraner under dækslet i toppen af karburatoren men der sidder så 2 små osse i forbindelse med noget accelerations kredsløb så der i alt er 4 på de 2 karburatore smiley håber drt hjælper, men jo der er nok kun justering tilbage og så kan jeg endelig få den ud og køre ! smiley

• #24   28. mar 2014 Jeg skal selv ud og ha justeret ventiler og skiftet ventil pakningere (olietyve) og ha synkroniseret kaburatore....
    Men det lader jeg en proff om.....

• #25   29. mar 2014 Jaaa har overvejet det, men på S.U er det lidt et stort tag i lommen og lange ud til en professionel :b

• #26   29. mar 2014 Ja, det kan jeg godt se, laver også det meste selv, men jeg skal give mere for værktøjet end jeg skal for at få det lavet, så vælger jeg at få det lavet også fordi jeg ikke har prøvet det før, regner med at skulle af med 2000-2500 med det hele, hvis det kun var ventil justering og synkroniser kaburatore var det omkring 1300-1500..... Det er selvfølgelig også mange penge på en su, prøv at se om du ikke kan få en til at hjælpe dig som har prøvet det før, når du har gjort det du selv kan lave.....

• #27   29. mar 2014 Vil jeg prøve smiley tak Keld!

• #28   31. mar 2014 Tror jeg vil kalde det her opklaret og sige at det er et justerings problem jeg skal have løst, og så sige tak for alle som har været behjælpelige med at prøve og spore mig ind på problemet smiley

Kommentér på:
tomgang kun 1 cylinder

Annonce