701 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Byt til nyt Byt til nyt

Ja byt til nyt, er ikke helt rigtigt. Jeg står og skal beslutte om jeg skal bytte min nuværende cykel suzuki gsx 600f, ud med en suzuki gsx 1100g. Jeg har den i kikkerten, da den har kadantræk, så jeg slipper for alt vedr kæde vedligehold. Cyklerne er fra samme årgang, og har stort set køre det samme. hvad er jeres mening om, for og imod handlen??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byt til nyt
  • #2   8. mar 2015 K1 tak for dit svar. Ifølge dig er der jo ikke så meget at tænke over smiley der er efter monteret en fuldkåbe på 1100, og det ser fint ud. Det er jo så bare et plus mere.

• #3   8. mar 2015 Hvordan er din kørestil?
    Hvis du alligevel primært bare skal køre landevejspendling og motorveje, så er 1100'eren bedre. Men ligeså snart du skal ud og have det sjovt på de snoede veje, så kommer du hurtigst og sjovest rundt på GSX600f (selvom den i sig selv ikke er en pokkers god MC). De 60kg ekstra, samt markant længere akselafstand, gør en forskel.
    Så det handler om hvad du skal bruge MC'en til.

• #5   8. mar 2015 Jesper den skal primær bruges til landevejspendling. Jeg bruger den til og fra arbejde, alle de dage jeg kan. Så hvad jeg kan læse ud fra det, du skriver er det også bytte.

• #6   8. mar 2015 K1. Ja det er den jeg har kik på.

• #7   8. mar 2015 Jamen så er det bare ud til forhandleren og se nærmere på den. Sammenlignet med hvad men ellers kan få i den størrelse, så er prisen ganske god.

• #9   8. mar 2015 Så K1 nu slår du lige koldt vand i blodet:-) haha

• #11   8. mar 2015 K1 når du nu har og har haft så mange cykler, hvad er så din mening om kadan træk? Jeg har hørt både for og imod, mest af folk der kører med og uden. Men du har vil haft kadan, kæde og rem så hvad siger du?

• #13   8. mar 2015 K1 tusind tak for dit svar. Bliver det til noget, og det bliver et problem, må jeg bare kører lidt stærkere smiley

• #14   8. mar 2015 Jeg ville meget nødigt eje nogle af de cykler der er i spil smiley
    Ville sælge Feren til højestbydende. Og købe noget mere moderne. Gsx1100g er en tung træls slæde...gsxf750erens tykke storebror smiley
    Jeg ville kigge efter noget som er en anelse sjovere at køre på ( og nyere smiley )

• #15   8. mar 2015 Brian S mht alder, så er det vil ikke så vigtigt når det er kadantræk, holder det ikke "evigt"? Jeg er på udkik efter noget med kadan, da jeg ikke rigtig gider vedlighold af kæde/ rem. Så hvad tænker du om det?

• #16   8. mar 2015 Rem er også vedligeholdelsesfri. Hvis man ofre en scotoiler så er der heller ikke meget vedligeholdelse på en kæde.
    Kardan er super, men super dyrt at reparere på hvis/når det går i stykker.

Jeg ville aldrig vælge en træls MC frem for en sjov, pga kardan fremfor kæde ALDRIG smiley

• #17   8. mar 2015 Brian S: Nu har jeg også kørt et par HD'er. Og tvivler sgu stærkt på der er noget sjovt ved en nighttrain, tværtimod er det en træls ikke sjov maskine.

• #18   8. mar 2015 Hvorfor skriver du det Jesper ??

En HD er jo ikke beregnet til at køre på, og da slet ikke til daglig transport!! Lidt ligesom slips og stiletter... Kun fremstillet for at se godt ud, og for at skaffe ejeren lidt lummertid smiley

• #19   8. mar 2015 Gsx1100g køre godt nok lige ud, og trækker godt, helt om i det røde felt, men i sving er den dum, køre du langsomt falder den ind i sving, har du lidt mere fart på, så vil den ikke rigtig rundt.
    Skulle der ske noget med kadan, så kan jeg hilse dig og sige, at det er dyrt, og kan tage lang tid, at skaffe stumper til den
    jeg foretrække en Yamaha xjr 1300

• #20   8. mar 2015 Det går ikke helt galt:

TILBUD VINTER 2015:
    Ved køb af brugt MC får du en IXS styrthjelm til en værdi af 2599,- og et gavekort på 2500 kr. til butikken.
    Samlet værdi 5099,-
    Tilbud gælder til 1.5.2015

• #21   9. mar 2015 Brian S: "lummertid" smiley :-) smiley Fedt udtryk!

• #22   9. mar 2015 Kardan er da genialt. Desværre fås det ikke til ZZR 600, så jeg må nøjes med kæde. Den noget mindre Honda NTV 650. også med kardan, er simpelthen genial.. Hvis du kan nøjes med 650cc

• #23   9. mar 2015 NTV 650 er da den værste havelåge Honda nogensinde har produceret!! Og det siger sgu ikke så lidt muahahahahaha

Kommentér på:
Byt til nyt

Annonce