Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  yamaha xs650 bobber projekt...
  • #1   27. jan 2016 Så den godt på FB. Hvad måtte du slippe for den?

    Tror det bliver noget nært umuligt at få den toldsynet, og især konstruktivt godkendt (hvilket den skal).
    Er den godkendt som hardtail i Belgien
    har du måske en chance.

    Din plan må være er bestikke en synsmand, eller hvorfor har du købt den inden du har sat dig ind i tingene? smiley


  • #2   27. jan 2016 Følger lige med.

  • #3   27. jan 2016 Der er faktisk et firma i Tyskland det laver TÜV godkendte hardtails til XS650, og er der tale om sådan et stel, så er der ingen problemer.

  • Morten  C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2
    #4   27. jan 2016 Altså den er lavet sån fra Belgien af. Så den har været godkendt sån nede i Belgien så tror ik det bliver nået problem, da den jo er importeret sån fra udlandet...

    Men det var nu os bare om i havde nået viden inden på det område eller prøvet og inporter en custom cykel fra udlandet. Men synet skal den nok blive????


  • Morten  C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2
    #5   27. jan 2016 Også er der jo os undtagelser for veteran cykler da den er 36 år gammel;)

  • #6   27. jan 2016 Så er den jo bare sån i iorden smiley
    Du må kunne se på den belgiske reg.attest hvordan den senest er synet, og du må også have nogle papirer på Tüv godkendelser.



  • #7   27. jan 2016 Undskyld med det lyder ret dumt... Lige precis på veteran cykler må man ikke lave noget som helst om.
    Hvis den er veteran synet og veteran afgift skal den være original.
    Hvis den du har købt er tüv godkendt. og du får det godkendt i Dk vil du efter reglerne skulle betale ny afgift af den.. Altså hvad en tilsvarende model år 2016 koster i afgift. Held og lykke med det ??


  • #8   27. jan 2016 Som #7skriver, det er jo ikke en org. cykel mere, og så skal du bare se skat gnide sig i sine små grådige hænder! Og har du ikke papirer på ombygningen, og selv skal til at skaffe det, så skynd dig at smide den ud smiley Om så du har fået den gratis bliver den så dyr på plader, at du aldrig kan få mere end 1/4 af det den har kostet for den igen!

  • #9   27. jan 2016 Du skal begynde ved et synssted, for om den har været synet i Holland eller Tyskland er de fulstendig lige glade med når det er lavet i enkeltstyk.
    Du skal have en Dataerklæring fra producenten af rammen, så har du en chance. smiley


  • #10   27. jan 2016 Og skulle du nogensinde møde den belgier der har ødelagt en XS650 på den vis, så lov mig, at du tæsker ham med et vådt stykke wienerbrød

  • #11   27. jan 2016 Lav den klar til syn kør afsted med den .... Jeg ville ikke lave et stort nummer ud af det..... Jeg ville bare køre ned i synshallen og be om at få synet/toldsynet og lade som om jeg intet ved. Hvis der bliver noget kan du jo altid arb med at finde evt tuv papirer !!

Kommentér på:
yamaha xs650 bobber projekt...

Annonce