567 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

GPS til MC... GPS til MC...

UU så det sku den tid hvor vores små skatte piger skal ud og blive trillet lidt rundt på.

Nå mit ? er om der er nogle af jer der kender et godt sted hvor man kan køre en "StreetPilot 2820, Bilnavigation med BlueTooth." ??

Eller hvis du kender en model der kan det samme til en billigre pris?

Mvh Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPS til MC...
  • #1   8. mar 2007 GPS ???? skal sgu ikke eje sådan noget crap
    et kort er sgu ok , hvis turen skal sydover
    Det ender vel med man skal snakke mobilt sammen og skrive sms samtidigt så lillemor kan skrælle kartoflerne til man er hjemme igen ....
    man skal da stresse af når man triller MC bare med fuglenes kvidren og udstødningernes brummen/brøl i baggrunden
    man kan da klare sig uden al det moderne elektronik på styret

• #2   8. mar 2007 HIHI kristian du har sku HELT rat at når man køre mc så er det sku for at være HELT i fred for sig selv, men skulle nu bruge GPS'en hvis jeg fare HELT vild som jeg er go til, køre TIT et eller andet sted hen og når jeg ik gider at køre mere så det lige med at finde hjem igen smiley

+ jeg skal bruge en GPS til arbejdet når jeg skal ud til kunder OSV smiley

• #3   8. mar 2007 :)) he til arbejde er den sikkert okay og sparer sikkert tid
    men fritiden på ryggen af mcen er det forhåbentlig ikke nødvendigt , der har man jo al den tid i verden man skal bruge :))

• #4   8. mar 2007 hæhæ kan være man skulle prøve at spænde sådan en på ryggen af damen èn aften og se hvad hun siger ...

havde engang en kammerat som fandt en dame i byen ...
    ja de kom hjem... hun havde et par poter tatoveret på lænden...
    Han sagde så : NÅ jeg er da ikke den eneste der har kedet mig her ...
    NÅ da men kort efter var han tilbage i byen og klar på flere øller

• #5   8. mar 2007 LOL smiley Det var modigt af ham må jeg ske sige hihihi...

• #6   8. mar 2007 Hej Daniel !

Jeg synes debatten går mere på for og imod GPS. Det var da vist ikke dette du efterlyste.

Jeg kan varmt anbefale Tomtom Rider, som er udstyret med Bluetooth. Prøv evt. www.Proshop.dk

mvh
    Jesper

• #7   8. mar 2007 smiley

• #8   8. mar 2007 Jeg kan anbefale dig Garmin Zümo 550 - den med hele Europa-kortet installeret.

Dens satelitmodtager er utrolig følsom og fanger signalet utrolig godt. Kan tages i hånden og med rundt i byen - skoven.

Samtidig følger der sugekop med beslag til bilen. I modsætning til TomTom Rider har Garmin en højttaler i bilinstallationensbeslaget, så du bliver guidet via stemme.

Har samtidig en HP Ipaq 2210 med tomtom - men denne er nu udskiftet helt med Zümoen.

Jeg venter nu til 1. april, hvor www.ram-mount.com får deres beslag til min zx9´er leveret til europa. Beslaget er en ekspansionsgummibolt, der skrues fast i hullet i møtrikken i kronrøret - ganske praktisk.

Kommentér på:
GPS til MC...

Annonce