567 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
GPS til MC... GPS til MC...
UU så det sku den tid hvor vores små skatte piger skal ud og blive trillet lidt rundt på.
Nå mit ? er om der er nogle af jer der kender et godt sted hvor man kan køre en "StreetPilot 2820, Bilnavigation med BlueTooth." ??
Eller hvis du kender en model der kan det samme til en billigre pris?
Mvh Daniel
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.519
et kort er sgu ok , hvis turen skal sydover
Det ender vel med man skal snakke mobilt sammen og skrive sms samtidigt så lillemor kan skrælle kartoflerne til man er hjemme igen ....
man skal da stresse af når man triller MC bare med fuglenes kvidren og udstødningernes brummen/brøl i baggrunden
man kan da klare sig uden al det moderne elektronik på styret
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 85
+ jeg skal bruge en GPS til arbejdet når jeg skal ud til kunder OSV
feb 2006
men fritiden på ryggen af mcen er det forhåbentlig ikke nødvendigt , der har man jo al den tid i verden man skal bruge :))
feb 2006
havde engang en kammerat som fandt en dame i byen ...
ja de kom hjem... hun havde et par poter tatoveret på lænden...
Han sagde så : NÅ jeg er da ikke den eneste der har kedet mig her ...
NÅ da men kort efter var han tilbage i byen og klar på flere øller
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 85
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 28 Svar: 194
Jeg synes debatten går mere på for og imod GPS. Det var da vist ikke dette du efterlyste.
Jeg kan varmt anbefale Tomtom Rider, som er udstyret med Bluetooth. Prøv evt. www.Proshop.dk
mvh
Jesper
feb 2006
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 204
Dens satelitmodtager er utrolig følsom og fanger signalet utrolig godt. Kan tages i hånden og med rundt i byen - skoven.
Samtidig følger der sugekop med beslag til bilen. I modsætning til TomTom Rider har Garmin en højttaler i bilinstallationensbeslaget, så du bliver guidet via stemme.
Har samtidig en HP Ipaq 2210 med tomtom - men denne er nu udskiftet helt med Zümoen.
Jeg venter nu til 1. april, hvor www.ram-mount.com får deres beslag til min zx9´er leveret til europa. Beslaget er en ekspansionsgummibolt, der skrues fast i hullet i møtrikken i kronrøret - ganske praktisk.
GPS til MC...