{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Schuberth sc1 erfaring
  • #1   20. jun 2018 lys = lyd

  • Nis V
    Nis V Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 10
    #2   21. jun 2018 Jeg har det ikke, men har sat min bror's op og kørt med ham.

    SC1 har ikke dedikeret GPS kanal så den kører som "mobiltelefon 2", dvs hver gang GPS'en siger noget afbryder den intercom da den tror det er et opkald.

    Intercom i SC1 er efter min erfaring meget ringe, meget støj! Vi kørte i en gruppen på tre hvor vi var to der brugte 20S og en der havde SC1, der var konstant støj fra SC1 i samtalen.

    Men for at svare på dit spørgsmål så kan du både have musik og GPS, den løser bare opgaven langt fra tilfredsstillende fra mit synspunkt.


  • #3   21. jun 2018 Det kan du godt.

    Hvis du høre musik via din telefon, så skruer den lidt ned for lyden når gps'en snakker til dig.

    Hvis du køber advanced modellen, og høre radio via den indbygget radio, så får du ikke lyd fra gps, eller hvis du får en sms/notifikation, så får du kun lyd når telefonen ringer. Sådan er det i hvert fald i mit SC1 advanced.

    Så hvis jeg vil høre radio, og få lyd fra gps samtidig, så bliver jeg nød til at høre radio via telefonen.


  • #4   21. jun 2018 Jeg bemærkede også en del støj de 2 gange jeg har prøvet intercom delen med min kammerat som havde Sena S20 evo. Men min kammerats S20 lød som om højtalerne var sprunget så blev sættet sendt tilbage. Så jeg har ikke fået afprøvet intercom delen særlig meget.

    Men med min telefon/musik der er jeg Meget tilfreds, det spiller højt og tydeligt med de indbygget højtalere i hjelmen.


  • #6   23. jun 2018 Jeg købte min Schuberth R2 hjelm incl. Schuberth SC1 standard på kampagne/tilbud i efteråret til 3000kr for begge dele. Jeg betalte så 900kr ekstra for at få advanced modellen med i stedet for.

    Xpedit i Farum kørte samme tilbud da de havde åbent hus her i foråret, der var det bare sat op til 3200kr.

    Så jeg ved ikke hvad sættet kan fås til alene. Men en hurtig søgning siger cirka 1500kr for standard i dk, og 2400kr for advanced i dk. Og cirka 12xxkr for standard i tyskland, og 22xxkr for advanced i tyskland.


Kommentér på:
Schuberth sc1 erfaring

Annonce