716 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hamburg men hvordan ?? Hamburg men hvordan ??

Mig og en kamerat regner med at snuppe turen til Hamburg med tog for at købe en masse udstyr. Har hørt at det er ligetil og ikke koster det store i forhold til hvis man selv kører derned.

Er her nogen som ved hvordan man kommer derned? Er ret sikker på at der er nogen herinde som har taget turen. En grundig beskrivelse vil være kanon..

mvh -Boxe-

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hamburg men hvordan ??
  • #1   23. maj 2007 Mener, at der går direkte forbindelse fra Fredericia og københavn.

Prøv her.

(link fjernet)

• #2   23. maj 2007 Det er bare ind på hovedbanegården og tage et EC tog mod hamborg

• #3   23. maj 2007 hvornår boxe???

• #4   23. maj 2007 Når du er på hovedbanegården!
    Du skal med tog nummer S3 mod neugarden (det er spor 6 eller 3 mener jeg, det er ikke afdelingen under jorden!). Stå af efter første stop der hedder noget med hammerbrook (eller lignende, det er 1. stop, cirka 5minutter efter hovedbanegård)... Køb en billet i automaten. Koster 1.55 euro for kort stræk.

Når du står af så går du i retning af Süderstrasse. (se skiltene når du står af, du kan gå i to retninger). Når du kommer ned af trappen fra peronen der er over jorden, så forsætter du ligeud cirka 100 meter, så kommer Süderstrasse på tværs. I det kryds går du til venstre på nærmeste side. Efter 200meter kommer den første Louis Giga store og Flohmarkt (kvadrede varer. De har al mulig der er istykker, synes ikke det var noget værd). Fortsætter du ligeud cirka 300meter længere kommer Lagerudsalget.

Var selv dernede igår, købte for 450 euro.
    - lego 2 alarm (manglede den ene remote)
    - 2 regndragter
    - 1 sæt sommertøj buks og jakke
    - 1 sommerbuks
    - 1 hjelm
    - håndtag til KTM
    - 2x hofter og knæ beskytter
    - kædespray
    - rygsæg med vand
    - motorens
    - handsker
    - synkroniseringsure
    + lidt løst jeg har glemt

Du har alt mulig i den lagerbutik. Men du skal lige være opmærksom. Er der grønne markater på varen (sådan en lille rund grøn på str. med en halv lillefingernegl) så mangler der noget eller der er fejl i varen!

Tjek priserne på ALLE tilsvarende varer inden du køber. Den samme varer kan godt svinger med en del euro!

smiley

Og så besøg giga storen også. Den er klart et besøg værd.
    I samme område ligger der en dainese butik og en stor Hein Gericke

• #6   23. maj 2007 www.louis.de
    der er den dækkende side for alle deres filialer.

Deres lagerudsalg har ikke en hjemmeside

det koster 175kr med orange billet til Hamborg. Spørg i dsk billet lugen når du køber. Ellers er det 250kr!

Det link Lars O linker til kunne vi ikek rejse med, da det ikek passede med vores tidpunkt! Men ellers kan det også bruges smiley

Sørg for at købe retur billetter, da billeterne fra Tyskland og retur er MEGET dyrere!!!!

• #7   23. maj 2007 OK.. Lyder godt alt sammen...
    Bunkranz >> Vil du med derned da ??
    Ved ikke lige hvornår det bliver endnu... Men skal da nok sige til i god tid...

• #8   23. maj 2007 Jeg laver et fotoalbum senere idag. Der er billeder fra lagerudsalget smiley :) smiley

• #9   23. maj 2007 Hej gutter

Jeg overvejer også sådan en tur snart. Bare en ting jeg ikke forstår: Så meget dyere er da ikke at køre selv, eller hva'? Hvorfor ikke køre selv? (jeg ved godt, der ikke er nogen der forhindrer mig at gøre det smiley

• #10   23. maj 2007 Stud >> Det koster ca 250kr med færgen over hvis du har MC... Men så kan man ikke have så meget udstyr med tilbage.. Bil koster vist nok 420kr, og så er der benzin oven i... Allerede der er vi oppe på det dobbelte...

• #11   23. maj 2007 Færgen alene er allerede dyrere end turen med tog. Og så er der ting som benzin for de par hundrede km frem og tilbage. Kan måske godt betale sig at køre derned i en bil med 4 personer i. Men motorcykel aldrig + du kan ikke have så meget med tilbage hvis du er på cykel.

• #12   23. maj 2007 OK. Jeg kan godt se det bliver noget dyrere. Jeg havde egentlig også kun lavet regnestykket til og fra Lübeck (hvor der vist også ligger en Louis). Det bedste argument må være det med plads til stumperne. Vi er jo motorcyklister, og jeg takker da ikke nej til en lille tur på de tyske motorveje - også selvom det bliver lidt dyrere smiley

Stud

• #13   23. maj 2007 Der ligger også en Polo butik, næsten lige ved siden af Hein Gericke. Ikke så stor men et besøg værd.
    Jeg var selv dernede i sidste måned og købe nyt tøj fra Louis Lagersalg. Det kunne godt betale sig................

Kommentér på:
Hamburg men hvordan ??

Annonce