{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Langtur på HD shovelhead 1200 4 trins
  • #1   5. aug 2018 Hvis du selv har bygget motor ved du hvad der godt eller dårligt,hvis du har en gammel skovl uden at kende baggrund ville jeg tage en værkstedsvogn med og en ekstra harley smiley Og det er ikke negativt eller dårlig snak,køre selv Panhead

  • #2   5. aug 2018 Måske bliver det verdens fedeste tur.. måske den værste smiley
    Hvis cyklen er i orden (som i virkeligheden i orden, og ikke som i jeg har fået fortalt den er i orden ) så klarer den det uden problemer. Om du kan klarer turen er svært at gætte på, nogle elsker at krydse kontinenter på en gl hd, og vi er andre der har røv og ryg der hader det.
    Du skal tænke over hvor du overnatter, hd’er stjæles uanset alder overalt .


  • Rasmus M
    Rasmus M Tilmeldt:
    apr 2014

    Følgere: 2 MC-er: 4 Svar: 72
    #3   6. aug 2018 Jeg turde sjældent køre mere en 50 km hjemmefra på min gamle Shovelhead smiley
    Så kunne jeg altid overtale konen til at komme og hente mig når den brød sammen (det skete ikke tit - men det skete).


  • #4   7. aug 2018 Er det projektcyklen på din profil? Så vil vi da gerne se et billede af det færdige resultat smiley

    Hvis du selv har samlet den og ved hvad stand motor og gearkasse er i kender du nok selv svaret?

    Spanien tur-retur er vel 4-6000km afhængig af rute og destination og mere end mange shoveheads kører på et helt år. Hvor langt kører du på en sæson? Og hvor tit er cyklen på liften for en lille reparation?

    Personligt ville jeg nok sikre mig en god del kilometer i lokalområdet før jeg begav mig ud på så lang en tur


  • #5   20. dec 2018 En rask forårstur til Berlin vil give dig svaret!
    Kør over Rostock, og tag så 2.eren til Berlin - byen er spændende og absolut et besøg værd, afstanden fra København er ca. 425 Km. - nok til at afsløre evt. problemer.
    Vedr. hotel: Book dig ind på det tidligere elektricitets værksted, nu omdannet til: "Fabriks-Hotel".
    Det ligger lige i smørhullet, med masser af barer, restauranter og lign i nærheden.
    Cyklen parkerer du i hotellets aflåste indre gård!
    OBS. du har forhåbentlig "det røde SOS" kort - så hvis cyklen ikke vil mere, bliver du transporteret gratis hjem igen - en værdifuld erfaring rigere...


    profilbillede
Kommentér på:
Langtur på HD shovelhead 1200 4 trins

Annonce