2.840 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

KN finter i regnvejr. KN finter i regnvejr.

Hej derude.
Jeg har en Suzuki M800 med åben KN-filter på.
Mit spørgsmål lyder på om den kan køre i regnvejr, eller vil den bare suge det regn som lægger sig på filteret ind i indsugningen og blande sig med benzinen??
Håber i kan hjælpe
Rasmus H

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KN finter i regnvejr.
  • #1   12. aug 2018 Bare træk en pose henover smiley smiley

• #2   12. aug 2018 Prøv at søge på k & n filter wrap

• #3   12. aug 2018 Selvfølgelig Arne. Tusind tak:)

• #5   12. aug 2018 Jeg har kørt i tre sæsoner med k&N filtre på min Guzzi uden problemer. Som du kan se på billederne stikker de godt ud i luften. Det er blevet til over 12000km, de fleste til og fra arbejde og regnvejr har aldrig skabt problemer, selv hvis den har stået udenfor cykelskurets halvtag. Jeg har da overvejet at give filtrene et plastik-pose kondom på men det er blevet ved tanken

• #6   14. aug 2018 Altså hvor længe kan man som menneske leve med en plastikpose trukket ned over sit hoved... Jeg tænker det er dumt med en pose over sit filter?

• #7   14. aug 2018 @6 - pose tricket er hvis du parkerer ude i regnvejr, ikke når du kører. Men som sagt har jeg aldrig brugt "beskyttelse" af mine filtre og har ikke oplevet problemer.

• #9   14. aug 2018 Oki. Så forstår jeg bedre, Sorry

• #10   16. aug 2018 Per T

Dine filtre sidder også bedre og når du kører med bennene, vil det ikke ramme dem på samme måde, som et der er på et som er placeret ude i det fri. Skulle der komme noget igennem, er de gamle karburatorer ikke så sarte...

Til trådstarter, du har en nyere cykel - jeg vil ik anbefale dig at køre i regnvejr. Et regnklæde har jeg set flere smide på, men kommer aldrig til at forstå det koncept. Får du vand ind vil den “spjætte” Din cykel er bedre tjent med original box, så kan du ændre potter og indkøring. Det får du mest ud af... er det pga stilart og mere larm, tænker vi nok meget forskelligt og bliver aldrig enige smiley

Kommentér på:
KN finter i regnvejr.

Annonce