Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PAS PÅ I DAG!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #1   13. maj 2005 PS!!!!!!!!

Det står på HELE pinsen..........

• #3   13. maj 2005 hvad kan man forvente med et underskud på 17 mil i kongehuset?????????

• #4   13. maj 2005 Ja, der er noget fucking skod!!!
    Jeg skal køre det meste at jylland rundt har i pinsen...
    Har sgu lige fået en bøde, for at stå op på sædet mens den kørte uden hænder... De er der bare lige pludeselig.
    Så i kan tro jeg har øjene med mig de næste par dage...

• #5   13. maj 2005 Bandit (Vejle ) V:

Det var da også en sjov måde at køre cykel på....;Op
    Er det normalt i Jylland? hehe
    Go' Pinse allesammen....;)

Jonas

• #6   13. maj 2005 (link fjernet)

Hvor det da stinker.....

• #7   13. maj 2005 Jonas A.

Nej, det er vist ikk helt normalt her i jylland.

Men det er sgu Sjoooooovt :0)

Ja, hvorfor ikk!!!

• #8   13. maj 2005 CRAP!!!

Jeg har efter en laaaaang vinter endelig fået dyret klar og så skal de lave fart kontroller... de kan sq da også ødelægge enhver fest!?

God pinse...

• #11   13. maj 2005 Hold da kæft hvor i piver. Køb et par pakker cleenex smiley og nogle tudekiks! smiley
    Der er en grund til der er sat en fartgrænse! Og det har 100% reddet jeres røv op til flere gange.
    Hvis bryder den og bliver taget i det, betaler man ved kasse 1 uden at pive. Længere er den ikke! Man kender reglerne, og ved når man bryder dem!
    Hvis i absolut skal køre stærkt her i pinsen, så udvælg et stykke motorvej, kør den og tjek for radar. Er der ingen, så kør den igen med den fart i ønsker!

God Vind smiley

• #12   13. maj 2005 lille sebastian dog. hedder du buksti til efternavn???;-D

• #13   13. maj 2005 har lige været en tur i aalborg og tilbage igen.. mødte ikke en eneste police.. smiley

Men utroligt så meget energi man bruger på at holde øje med de skide politi ... fjerner jo totalt fokus på hvad blisterne laver af narestrege ..

- Jan

• #14   13. maj 2005 Nej den frelste bløde hat hedder ikke buksti, det er Rene La quor Sells dicipel. Det er sgu da ikke fartgrænserne der har reddet vores liv. Det har årvågenhed og en lille skvis køretekniske færdigheder, fra os selv og de andre trafikanter.

• #15   13. maj 2005 Dannie J (Frb.)

Jeg kører en Bandit 600, 2003. Har ikke fået taget nogle ordenlige billeder af den endnu. MEN!!!! Vil jeg nok heller ikke.... For jeg vil sælge den nu. Vil have en stører :0) Så jeg venter lige lidt med at oprette....

• #16   13. maj 2005 lool jens

• #17   13. maj 2005 (link fjernet)

læs det boyz. smiley

• #18   13. maj 2005 Hvad er der at passe på????????
    I kan sq da bare overholde hastighedsgrænserne,,så er der intet at være bange for,,,,tudefjæse!!!
    Og til dig der blev taget mens du stod op på sædet,,du skulle fanme ha revet dit kørekort i 1000 stykker lige på stedet!!

• #19   13. maj 2005 så så rolig nu, ingen sure miner over folk der bliver nuppet af strømerne. det ville sq da være surt hvis han blev nuppet man, men hvis han gør det forsvarligt og at han ikk er til gene for andre billester så er det da lige meget. :S

overholder alligevel ALDRIG fartgrænserne nogen steder. kun Randers smiley

kører midlertidigt rundt på en RMX´er indtil at jeg får cyklen. såeh...

ro på derude, og tag jer i agt for de skide strømer basser ;D

MvH. Thor

• #20   13. maj 2005 JEG ER IKKE LILLE smiley

smiley

• #21   17. maj 2005 Michael N!
    Slå lige noget koldt vand i blodet ikk!!!

Jeg gjorde det på en industri-havnekaj, Hvor der hverken er træfik eller folk.... den eneste gene må vel være lyden...

Vi er alle forskellige... Du kan godt lide at køre med din bløde hat. Og jeg kan godt lide at lave lidt stunts, Så længe man ikke er til skade eller gene for andre, end en selv, hvad er så problemet?????

• #22   17. maj 2005 - Bandit har ret, vi er jo alle forskellige. Godt det ikke er alle der bare er røvkedelige og små-borgelige (smålige)
    Giv gas drenge og de kunster der er jo bare et udtryk for god ballance. At få en bøde for at være god til at køre mc fortæller lidt om betjenten. Han er nok blevet drillet som barn og konen er strid osv. stakkels mand.

• #23   17. maj 2005 Carøe K!

Lige mine ord! Jeg mener også folk der feks, laver stunts, stejler ovs, er bedre til at undgå ulykker, idet at de kender deres egen og cyklens grænser. Det gør "Onkel morfar" ikke!!! Han ved ikke hvordan cyklen reagerer, når den kommer ud til grænsen.

Desuden er det min hobby og sport, Og agter at gøre det uanset om jeg får bøder, Det er risiko JEG tager "Spillets regler"
    Jeg accepeterer da også, at nogen tøffer der ud af med blød hat, Fint nok med mig. Jeg brokker mig ikke når de kun kører det halve af hvad de må.

Så til jer med "Blød hat" Lad dog være med at brokke jer og klynke, Når i ser nogen der har lært deres cykel at kende, Og som kan lide at vise det!!!
    Er det janteloven der trykker????

Nå, Pas på jer selv, Og hav en rigtig dejlig sommer, uden regn. Til ALLE slags mc-folk!

Kommentér på:
PAS PÅ I DAG!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonce