528 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Efter en køretur Efter en køretur

Efter en køretur, bør man så egentlig ikke strække ud osv, som hvis man havde dyrket en form for sport?
Tænker på at det nok ikke er noget problem for os unge køre. Men for de lidt ældre kunne det vel give problemer for kroppen eftersom de nok er lidt mere skrøbelige. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efter en køretur
  • #1   3. jul 2007 Jo særlig hvis man kører pocket-bike !!!!!!!!!

• #2   3. jul 2007 Det er da kun fordi folk, gamle som unge, er i så dårlig fysisk form , at de er skrøbelige, og at det kan være nødvendig at strække ud efter en køretur smiley

Har lidt gymnastik ikke altid været sundt efter at have siddet i den samme position over længere tid?

Rub lidt rundt på motorcyklen når i kører - find eventuelt en masse sving der kommer hurtigt efter hinanden!

• #3   3. jul 2007 Mener nu heller ikke de burde være nødvendigt... men det kommer nok også helt an på ens kørestil - og om man har tænkt sige at kører sydpå via motorvejen - for så kunne det da godt tænkes at der var et par muskler der skulle vrides på plads ved ankomsten... men efter en god tur på de små dejlige veje der mener jeg ikke det skulle være nødvendigt.... (men nu kører jeg heller ikke pocket-bike c",) )

• #4   3. jul 2007 Når vi har kørt på pocket bikene i sverige, så har det været nødvendig. Men det er mest fordi at svenskerne har det med at mase så man får en tur i gummidækne i kanten af banen og så lige skal rettes på plads.

Men mente nu på motorcykel.. smiley

• #5   3. jul 2007 Jeg sidder nu andeles glimrende på min TDM og har sjældent behov for at strække ud.

Det er tilgengæld helt anderledes ved et toiletbesøg. Der kan både mellemskyl og strækøvelser være nødvendige Og det er helt sikkert noget der kommer med alderen hvor evnen til at æde, skide og gå i vejen bliver mere udtalt. smiley

• #6   3. jul 2007 Kommer meget an på hvilken tur der er kørt.

Har jeg siddet to timer på knallerten, vil min ryg i hvert fald gerne vrides lidt igennem.

Ligeledes står jeg af ca. en gang pr. time-bare 3 minutter, hvor jeg går lidt rundt - men jeg har vel også alderen, hvor det kan knage noget - selv om det selvfølgelig ikke ses smiley

• #7   3. jul 2007 Nej Knud (Vestegnen) J det ses ikke på dig, men man kan tydeligt se på dit profil billed ,hvordan du efter dine 3 min. stop bliver nødt til at kravle op på cyklen igen smiley

Kommentér på:
Efter en køretur

Annonce