529 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

koblings problemer på xs 650. HJÆLP ! koblings problemer på xs 650. HJÆLP !

håber at der er nogle kloge hoveder herinde som kan hjælpe mig. jeg har lige skiftet motor på min xs 650 som derefter blev fragtet på værksted for at få justeret tænding, ventiler, karborator, skiftet olie m.m. den spandt som en mis da jeg hentede den, men på hjemturen begyndte den at hugge i koblingen når jeg gav den gas. nå ja no problemos tar bare koblingen fra den anden motor, den er næsten ny. men men... det blev ikke bedre, tværtimod. jeg har justeret og justeret så nu kan jeg næsten ikke koble ud og den glider af h....... til når den får lidt gas. så jeg har brug for hjælp nu. den skulle jo gerne være klar til thy træf. håber at få nogle gode råd herinde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  koblings problemer på xs 650. HJÆLP !
  • #1   23. jul 2007 Hmm. Hvad for en olie har du puttet i motoren????

• #2   23. jul 2007 nej pladerne er ikke blevet skæve, de blev skiftet med største forsigtighed. ang. olie så ved jeg ikke hvad slags det er. det var jo værkstedet der skiftede det. jeg lå bare cyklen ned på siden da jeg skiftede kobling, så var jeg fri for at tømme den for olie. kan det gøre så meget hvad slags olie man bruger ?

Kommentér på:
koblings problemer på xs 650. HJÆLP !

Annonce