Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtigst Mc kørekort???
  • #1   25. jul 2007 tip top..
    de har teori 2 gange om ugen og forudbestilt manøvre bane osv,, det skulle gå rimeligt stærkt 8)

• #2   25. jul 2007 Hvis du køre 100% for stærkt - så får du vist taget kortet med det samme smiley

Spøg til side - er det ikke prøverne der afgør hastigheden - altså hvor meget ventetid der er....

Mvh, Henrik

• #3   25. jul 2007 ring til steen kallesøe... han samarbejder med allan her fra galleriet også.... steen kører teori om tirsdagen, og allan gør om torsdagen.. ved ikke om du kan skifte mellem dem, så du er færdig på ½ tid?

men ellers kan jeg MEGET varmt anbefale steen

jeg havde ventetid på 3 uger både til teori og køreprøver (og den sidste køreprøve er lige bestået for 15 dage siden) i skive

• #4   25. jul 2007 Tror ikke det drejer sig om hvor hurtigt man kan få taget kort..men om ventetiden på køreprøven....

Alle vil have MC kort nu om dage...især dem med nyvunden friværdi smiley

• #5   25. jul 2007 http://www.steens-trafikskole.dk/

• #6   25. jul 2007 Teori på køreteknikken i Viborg:
    Normann, Peter Højbjerg Huse 30,8840 Rødkjærsbro 20268504 86658504

Meget målrettet og hurtigt..........

• #7   25. jul 2007 Hvorfor spørger du bare om et hurtigt kørekort..Hvad med at gå efter kvaliteten også...:-) Det kan jo være det i den sidste ende kan rede dit og andres liv...?

• #8   25. jul 2007 www.mcskolen.dk

• #10   26. jul 2007 tog mit på ca 5 uger
    men meget intensivt
    uge 1 teori man,tir,ons,tors,fredag
    uge 2 teori man tir ons , køretimer + kravlegård
    uge 3 prøve teori + køretimer
    uge 4 køre timer+ køreteknink
    uge 5 ventetid + køreprøve

taget hos BRYDE i Horsens KANON Kørelærer

• #11   26. jul 2007 Sidste år da jeg tog kortet var det kun vente tid til prøverne der trak ud. man må ikke bestille køre prøve før teori er bestået, fik jeg at vide.
    da jeg for 3 år siden tog til bil ringede jeg rundt for at høre hvem der kunne give mig det hurtigst da jeg skulle sejle 4 uger efter. det var der en der var villig til at prøve da han stod og skulle pensioneres og så kunne jeg blive den sidste. 4 uger efter bestod jeg køreprøven og kørte direkte til lufthaven, hvor jeg fløj ud og påmønstrede.
    måske du kan være lige så heldig med mc kort

• #12   26. jul 2007 Hehe jeg mener bare at jeg gern vil have kortet på kortest tid. har hørt at man nogle steder kan tage kørekortet på en weekend??

• #13   26. jul 2007 Ronni H.... Det kan man IKKE.... Det er vist ved at være maaaaange år siden mar "lovligt i DK" har kunne det... Idag er lovens minimumskrav 14 undervisningsdage ligemeget om det er til bil/mc/lastbil/bus eller noget andet....:-)

• #14   26. jul 2007 Oki hvor kan man så få sådan en kursus henne???

• #15   29. jul 2007 Er nu heller ikke tryg ved at der skulle være "lynkurser" til kørekort.
    Ville for mig svare til at "Plastic-kirurgi-kursus" på én week-end.
    I sin tid havde "Strandens Køreskole" i Ishøj, den idé at man ikke "slap nogen ud før tid". Hvis I forstår??

Få dit kørekort på en god køreskole og ikke et sted hvor det kun handler om profit. Et sted hvor man er sit ansvar bevidst. Så kan vi alle, incl. dig selv, føle os mere sikre.

Kommentér på:
Hurtigst Mc kørekort???

Annonce