387 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Totalvægt på Kawasaki Ltd 1000/ Z1000? Totalvægt på Kawasaki Ltd 1000/ Z1000?

Hej, jeg står og skal have synet min Kawasaki, men jeg mangler den ene information hvor meget den må laste i alt, altså totalvægten!

Det ville være en stor hjælp hvis der er en af jer der har en motorcykel tilsvarende den her som lige ville være flink at hjælpe med hvor meget totalvægten er på sådan en.

Jeg har desværre ikke den forrige registreringsattest så derfor har jeg ikke mulighed for at se det på den måde.

Venlig hilsen Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 3.000 kr.
  • Samle IKEA seng 490 kr.
  • Rengøring af 80 kvadratmeter lejlighed 700 kr.
  • Ophængning ad hylder og gelænder 1.720 kr.
  • PGO Hot 50 vil ikke starte 800 kr.
  • Montering opvaskemaskine 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Totalvægt på Kawasaki Ltd 1000/ Z1000?
  • #1   2. jun 2005 Hvad i alverden skal du bruge vægten til? - det kan de vel se i synshallen i en af alle deres fine mapper?

Jonas

• #2   2. jun 2005 Da jeg var til syn sidst, havde jeg en vejeseddel med. Det fik jeg af vide at jeg skulle have med, ellers ku jeg risikere at de ikke gad syne den. De spurgte da også efter den, så de 100 kr jeg havde givet for at få den vejet + lavet en seddel på det, var godt givet ud.

>>>Martin

• #3   3. jun 2005 Så har jeg været til syn med den... det var heldigtvis en flink synsmand, fordi motorcyklen var ikke til at finde i deres fine mapper. Men han fandt en der var nogenlunde tilsvarende at se på, så det endte godt alligevel!

Kommentér på:
Totalvægt på Kawasaki Ltd 1000/ Z1000?

Annonce