970 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Pas på med aftaler Pas på med aftaler

Nej jeg er lidt skuffet lige nu.

Fik mig kørekort her for 3 uger siden. Havde taget kortet ved en kørelære nær vojens. Han stod så tilfældigvis og manglede et Pillefyr + noget solvarme. som jeg så kunne skaffe til ham temmelig billigt. ja han har nok fået mellem 4- 5 kilo rabet. men hvis jeg skulle gøre det for ham.. ville jeg ha noget rabat. jamen det skulle jeg da ihvertfal nok få sagde han. fik så regningen igår. Jo han havde da givet mig Rabat. 400 kr.. Fuck jeg føler mig røvrendt nu.. og kan bare ikke gøre en skid. for han har jo modtaget alt. og bøvlede i flere dage for at få de ting til ham så billigt.
Oven i købet, tog det 1 måned længere at ta koret, pga der var en masse bøvl med at han havde udfyldt køreplanerne forkert. og ikke udført korekt undervisning. + at til køre prøve skulle jeg ha kørt en time inden. men der kom han sku for sent. og da han endelig kom.. ja der havde han glemt nøglerne til mcérne.. så dem skulle han lige køre 25 km efter.

Undskyld.. skulle lige ud med det.... fortsat go dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på med aftaler
Kommentér på:
Pas på med aftaler

Annonce