352 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Crash pads ? Crash pads ?

Ja på min knallert har spaghettierne jo været så flinke udforme disse i perfekt matchende hvidt ..... NOOOT ..... Nogen der ved om man kan få noget sort nylon til dreje nye af ??? Eller dur det og dreje dem i alu ? Sidst nævnte skulle jeg have adgang til sammen med en dreje bænk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Crash pads ?
  • #1   8. jun 2005 jeg ville nok sige de skulle laves i nylon, af hensyn til hvis du nu skulle være så uheldig at hænge fast i biken, hvis du skulle komme til at vælte, jeg tror ikke sådan en gang fandens varm alu mærkes så dejlig at få på sig.

men du kan få sort nylon hos en klejnsmed, der er jeg iværtfald næsten helt sikker på ellers kan kan nok skaffe det

• #2   8. jun 2005 Varmt alu ........ tjaaaa men mon ikke fodvilere osv. ville blive lige så varmt hvis man surfer hen ad vejen

• #3   8. jun 2005 hmm jo det har de selvfølgelig ret i smiley

• #4   8. jun 2005 tror ikke der vil være noget problem i at montere et alu sæt - med mindre det er påviseligt at alu ikke kan modstå de kræfter et styrt kan udsætte sådanne crash pads for. ellers kan du vel altid dreje dem i stål, det er også lettere at arbejde med.
    at de bliver fremstillet i nylon, har vel også en del at gøre med den lave vægt, samt de ikke nødvendigvis må skiftes efter et lettere styrt, da nylon ikke er hård nok til at forme skarpe kanter som kunne være farlige at køre rundt med efterfølgende.

puha det var langt - men det var det smiley

• #5   8. jun 2005 Alu eller nylon... det kommer vel ud på ét.

Så længe cyklen skrider hen ad vejen er det lige meget hvilket materiale der er brugt. Men kommer man ud i rabatten ka det være katastrofalt at ha et for stærkt materiale som crashprotector. For alle ved nok, at det er det svage punkt, der giver efter først og i nogle tilfælde kan det være motorophænget (Er set, så kom ikk og sig det ikk passer :). Men at det så ikke er så tit, man er så uheldig er jo så en god ting smiley

Man skal også overveje muligheden for at, cyklen ikke bliver lagt ned, men kastet ned. Det er vist ikke mange år siden det skete for en på Jyllandsringen med hans Kawasaki ZX6R. Han fik smadret topstykket og spyttet knastakslerne ud af den ene side af motoren ved styrtet, som vist ikk var ret meget over 100km/t.

Jeg tror jeg ville gå efter nylon, selvom jeg syntes alu ser coolest ud smiley

• #6   8. jun 2005 Jeg har drejet mine i sort nylon..

så sig til jan hvis du skal bruge et sæt?

Ronni

• #7   8. jun 2005 Hey Ronni
    Ville sgu frygteligt gerne have et sæt

Kommentér på:
Crash pads ?

Annonce