352 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Crash pads ? Crash pads ?
Ja på min knallert har spaghettierne jo været så flinke udforme disse i perfekt matchende hvidt ..... NOOOT ..... Nogen der ved om man kan få noget sort nylon til dreje nye af ??? Eller dur det og dreje dem i alu ? Sidst nævnte skulle jeg have adgang til sammen med en dreje bænk
0 synes godt om
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 61 Svar: 306
men du kan få sort nylon hos en klejnsmed, der er jeg iværtfald næsten helt sikker på ellers kan kan nok skaffe det
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.954
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 61 Svar: 306
okt 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 284
at de bliver fremstillet i nylon, har vel også en del at gøre med den lave vægt, samt de ikke nødvendigvis må skiftes efter et lettere styrt, da nylon ikke er hård nok til at forme skarpe kanter som kunne være farlige at køre rundt med efterfølgende.
puha det var langt - men det var det
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Så længe cyklen skrider hen ad vejen er det lige meget hvilket materiale der er brugt. Men kommer man ud i rabatten ka det være katastrofalt at ha et for stærkt materiale som crashprotector. For alle ved nok, at det er det svage punkt, der giver efter først og i nogle tilfælde kan det være motorophænget (Er set, så kom ikk og sig det ikk passer :). Men at det så ikke er så tit, man er så uheldig er jo så en god ting
Man skal også overveje muligheden for at, cyklen ikke bliver lagt ned, men kastet ned. Det er vist ikke mange år siden det skete for en på Jyllandsringen med hans Kawasaki ZX6R. Han fik smadret topstykket og spyttet knastakslerne ud af den ene side af motoren ved styrtet, som vist ikk var ret meget over 100km/t.
Jeg tror jeg ville gå efter nylon, selvom jeg syntes alu ser coolest ud
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 676
så sig til jan hvis du skal bruge et sæt?
Ronni
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.954
Ville sgu frygteligt gerne have et sæt
Crash pads ?