783 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Dagens morale Dagens morale

"Sørg for at køre så hurtigt at politiet ikke kan følge med dig og måle din hastighed"

Dette måtte jeg sande da jeg med et godt stykke over de tilladte 70 km/t susede forbi en politi øse der ville dreje ud på den 2 sporede Ballerup vej. Havde ikke set dem, ej heller da de satte efter mig med sirene og blink. I et kryds kaster den ene af makkerne sig ud efter mig og prøver at flå mine nøgler ud, hvorefter han råber og skriger om at jeg prøvede at stikke af fra dem.

Så flippede jeg ud. Folk der kender mig, ved jeg er en meget stilfærdig fætter, Alt imens han prøver at flå mig og min nøgler ud af cyklen. Jeg stiger af og råber at han skal slappe af og jeg for helvede ikke prøver at stikke af men ikke kan høre dem med hjelm og en udstødning der brøler lidt.

Straks går i de i gang med at checke stel nr + motor + nr plade + køre kort. Alt var selvfølgelig ok.

Det ender med at den ene kommer hen og siger jeg skal have en bøde på 500 kr for uforsvarlig kørsel pga. jeg kørte over for gult ( hvilket nok har sin rigtighed, det var nok mere rødt) Ud over det nævner de at jeg kunne være knaldet for meget mere men at de ikke kan gøre noget, fordi de ikke kan dokumentere det.

Når alt kommer til alt var de sgu ok. De reagerede som de skulle, men ingen tvivl om at de var mugne over at de ikke havde en måling på mig, på trods af at en evt. retssag ville have betydet at jeg ville have tabt pga. de end ikke med fuld gas havde nogen form for mulighed for at nå op til mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens morale
  • #1   22. sep 2007 LOL fik lige et par morsomme billeder på nethinden, af en febrilsk betjent som står og prøver at ta' dine nøgler smiley

Men da rart det ikke gik værre....

• #2   22. sep 2007 Brian >> Ja det er jo sådan vi kender dig smiley haha.. glæder mig til noget mere GP kørsel på de danske landeveje til næste år.. Det har vi lavet for lidt af iår *g*

• #3   22. sep 2007 Boxe / david: Overvejer faktisk at sælge cyklen. Kæresten er gået totalt i selvsving over alle de uheld der har været, og mener jeg er den næste der skal forsiden pga. jeg er krøllet rundt med min cykel.

Under tøflen eller ej, så har efterhånden mistet respekten for farten og jeg kan mærke at jeg går lige til grænsen hver gang jeg er ude at køre en "søndagstur"

Bliver den ikke solgt er jeg mere end klar på næste sæson, håber på at vejret er lidt mere med os.

Har jeg stadig cyklen er der også planlagt endnu en østrigstur.

Kommentér på:
Dagens morale

Annonce