1.361 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Køb af ny cykel??? Køb af ny cykel???

Hejsa, jeg har været ude og prøve en FZ6 Fazer og damm den er da lækker, og han tilbød mig at købe demoen, meeen hvad skal man have i rabat på sådan noget og hvad hvis jeg vælger en helt ny istedet?? De koster 120.000 kilo, men han ville lave 1000 km. sevice og sætte fuldkåbe på den og ind reg. den for mig til de 120.000,00, meeen hvis man nu handler helt ny er der så noget at hente, som man ofte kan på biler????

Jeg vil helst have en Yamaha, da de har forlænget garanti, men en Suzuki SV 650 eller SV 1000 er da også med i billedet... Kan i komme med fordele og ulemper, og hvad ville i vælge??? De er alle med den lille kåbe...

Mvh Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af ny cykel???
  • #1   4. jul 2005 Det er straks mere "uldent" om man tør købe en demo cykel ...... Sådan noget skidt skal jo køres til og hvem tror du med hånden på hjertet der ikke overstiger de 6000 rmp på sådan en demo tur ?

Men til dit andet spørgsmål ... prøv se om du kan finde en forhandler med en SV1000 og få en bette tur en v2'er er en helt anden måde køre mc på, jeg er pjattet med v2 men mange syntes de er lidt mystiske

• #2   4. jul 2005 Nej typisk for demo mc'er er det cykler der ikke indregistreres !

• #3   4. jul 2005 Den har aldrig været indreg., men som du selv siger Jan, så tror jeg heller ikke folk kører pænt på en demo... Jeg ville også mega gerne prøve en SV 1000, meeeen der er vist ikke så mange i mit område der giver prøveture på nye cykler... smiley men jeg hælder sku mest til det garanti, da jeg ikke er en ørn til alt det teknik...

• #4   4. jul 2005 Hvorfor ikke fortsætte med med Kawasaki? Kan se du har en ER-5......

Har du prøvet Z750/Z750S?

Der får du da lidt mere power end i en Fazer eller SV650.

Men, jeg ville sgu osse være meget varsom med en DEMO model, medmindre du kan spare 10-15K. Du vil altid ha i baghovedet at du ikke selv kørte din baby til;-)

• #5   4. jul 2005 Jeg har desværre ikke prøvet den Z750, selvom den er vild lækker, men jeg har nok valgt den fra pga. reservedelspriserne, synes altid Kawasaki er de dyreste når jeg læser test om det, f.eks. i Bike... og så skal jeg længere væk for at købe den og få lavet service.... Men ellers en nice bike....

• #6   4. jul 2005 Forståeligt nok - MEN, kan forstå at Kawaski har sat priserne kraftigt ned på mange dele til 2005 sæsonen.

Men surt og bo i Hosterbro hvis det skal diktere hvilken kværn du skal ha ;-)))

Held og lykke med det

• #7   4. jul 2005 Haha det skal det heller ikke, meeen der er både Honda, Suzuki og Yamaha forhandlere, sååå der må kunne vælges en af dem;o))) men vi må se hvad det bliver til...

• #8   4. jul 2005 Jeg giver alle de andre indlæg ret, hold dig fra democyklen. Nyd synet af den flotte FZ6 og gå så hen og købe en Kawasaki Z 750s eller SV 1000.
    Kik lige under Fazer i forum.
    Jeg har haft en, Jeg tror også du bliver træt af det manglende bundtræk og alle de mangler, FZ6 har.
    De to andre modeller der forslås, er meget mere harmoniske. (kubik og vandlinie fornægter sig ikke)

• #9   4. jul 2005 Att. Stig... jeg er jo godt nok ny til alt det med MC, men når jeg sammenligner med min ER-5'er såååå var der rigeligt med bundtræk til mig og kæresten, men jeg vil meget gerne prøve en SV 1000, tror da også den vil kunne dække mit behov længere.....

• #10   4. jul 2005 Hej Allan.

Nu er jeg selv fra Holstebro af, og ved du kan prøve en tur på en Sv1000 hos Kok MC hvis du er interesseret i at købe en. Det er intet problem med netop denne model. De har forresten en SV1000SK4 til 114.995,- som er en demo cykel. Men jeg ville personligt holde mig fra demoer, hvis ikke der er et væsentlig afslag i prisen. Som de sagtens kan give i form at udstyr o.lign.

Ang. den nævnte Fazer er det så den hos Banks Mc? Altså den med oplagte potter osv.? Personligt ville jeg nok vælge en SV1000'er, men omvendt ville jeg også helst handle hos Banks eftersom jeg kun har gode erfaringer og et meget positivt indtryk af Robin og Co.

Held og lykke med købet, og vi ses vel på vejene i og omkring Holstebro.

/Thomas

P.s. Har fået ny mc (Suzuki gs500e fra 2004), så hils endelig hvis vi kører forbi hinanden. smiley

• #11   4. jul 2005 Jamen så må jeg jo ud til Kok, meeen jeg vil også hellere handle hos Robin, men lad os nu se hvad det bliver til... Hvis vi render på hinanden så vink med arme og ben, så giver jeg sku en øl;o))) Ellers kan vi tage en tur ud i det blå sammen engang;o)

• #12   4. jul 2005 Kan godt forstå du helst vil handle hos Robin. En skam han ikke forhandler Suzuki, men han kan vel få en hjem hvis det er? Eller?

Glæder mig til den pils smiley

Kommentér på:
Køb af ny cykel???

Annonce