705 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Hvad er mange km for en mc Hvad er mange km for en mc

Hej
Ja nu har jeg jo lige fået kortet til mc ( lille mc)
Så nu er jeg jo igang med at spare sammen til en cykel... Jeg tror det bliver en suzuki gs500.. Har kigget inde på www.dba.dk Der har de kørt fra 10.000km og helt op til 60.000km
Hvad er langt for en motorcykel... Jeg vil jo ikke købe en der har kørt 55.000hvis det er ved at være de sidste km for den... så hellere give lidt mere og så en der har kørt 20.000km

Håbar i forstår hvad jeg mener

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er mange km for en mc
  • #1   5. jul 2005 Tjah, det afhænger af vedligeholdelsen.

Teoretisk set kan en motor med 20.000km på være på sine sidste km, hvor en med 55.000km har lagt endnu - hvis de er hhv. blevet pint/mishandlet og blevet behandlet ordentligt.

• #2   5. jul 2005 Det har man jo ingen mulighed for at vide noget om som køber.........
    Der kan man vel kun gå efter om den oser meget og siger mislyde.. Eller tager jeg fejl?

• #3   5. jul 2005 Det er nemlig rigtig...

Men ja - den skal selvfølgelig lige lyttes efter for mislyde, samt afprøves.

Man plejer også at sige at man ud fra motorcyklens generelle stand, kan vurdere om ejeren har været kærlig eller ligeglad med den.

• #4   5. jul 2005 Men det er jo ikke nemt at se eller høre ud fra den blå avis smiley sååå hvad mener du man skal få efter i avisen??? alt under 50.000km eller alt under 30.000km osv.

• #5   5. jul 2005 Derfor man skal ud og kigge på nogen bikes og se dem igang smiley

Jeg satsede og købte min på ebay i Berlin .. men det var også kun 5.500 kr, så der er jo ikke så meget at tabe.

• #6   5. jul 2005 Sad lige og kiggede
    hvad syntes i om denne her.......

passer prisen og alt det andet sammen??? den ser jo fin ud

http://www.kok-mc.dk/Brugte/mc-listen.asp?action=mc&mc=S000049

• #7   5. jul 2005 Det synes jeg ser fornuftigt ud.

• #8   5. jul 2005 Det ser fornuftigt ud - men genrelt er det vel svært at alve et "scoop" hos en forhandler. Men i forhold til priserne på www.dba.dk ser den ikke tosset ud. Men pas på - der er mange gs500 at vælge imellem....

• #9   5. jul 2005 Ja det er ved en forhandler men der står den sælges for kunde.......

Simon K du skriver.....
    Den ikke tosset ud. Men pas på - der er mange gs500 at vælge imellem....
    Hvad mener du med det?? tror du ik den er god nok......

Hvordan ville det være smartest at finansere det... Jeg har kun 10.000kr til udbetaling..... Tror i det er nok.....

• #11   5. jul 2005 Har snakket med et par bankmænd her inde fra det var dog ikke om denne cykel...... Jeg er under uddannelse og er elev så det er jo ikke den helt fede løn jeg har......
    Lars (Frederiksberg) T.. Hvilken slags lån ville du mene var bedst........
    Jeg har msn hvis det er
    brm_85@hotmail.com

• #12   5. jul 2005 Mener bare, at der er mange cykler, at vælge ud fra. Hermed ikke sagt, at det er en dårlig cykel, blot at du som køber har mange, at vælge imellem og derfor ikke nødvendigvis skal tage "den første den bedste". Har du prøvet en gs500? Prøv også CB500 og ER5 (begge bedre på flere punkter og derved selvfølgelig dyrere cykler).

• #13   5. jul 2005 Nap de sidste 30k på "uddannelses" kassekredit med fordelagtige vilkår (rente) - og sig så at du ikke vil betale for oprettelse, eller som minimum have et afslag.

• #14   5. jul 2005 De må helst ikke blive dyre havde egentlig regnet med omkring 30.000kr max men syntes den der ser god ud....

Ja jeg har prøvet en Suzuki gs500....
    Da jeg tog kørekort prøvede jeg sådan en på køreteknisk anlæg..

• #15   5. jul 2005 Hvis de får pant i cyklen kræver de, at du opretter kaskoforsikring...

• #16   5. jul 2005 Skulle jo gerne slippe for kasko for den er jo pisse dyr.....

Hvordan skulle det kunne ordnes uden at jeg skal have kasko.....
    Ville jo være dejligt hvis jeg havde cyklen.. Kun ansvar. og så næsten ingen rente og et lille afdrag hver månede. Og så betalte af når jeg var udlært.......
    Noget i den stil.... Tror i det kan lade sig gøre??

• #17   5. jul 2005 en af mine venner købte en GS500 hvor han lånte pengene i banke ved ikke hvad det kostede ham men der havde ikke pant i MCen da det var en forholdsvis lille beløb (altså 30000 er ikke det vilde). men det er en rigtig god MC og den du har linket ser bestemt OK ud... samme farver som min var dengang... jeg har et droslings kit hvis du vil være på den sikre side af loven...

• #18   5. jul 2005 De skal ikke have pant i cyklen ved at lån på 30.000 - ellers skift bank.

Alterantivt kan du jo tage det som forbrugslån.

• #20   5. jul 2005 Har aldrig lånt penge før så ved ikke lige helt hvad alt det der er...

der er både
    U-lån
    kasse kredit
    forbrugslån osv.... bliver jo helt forvirret smiley

• #21   5. jul 2005 Hvis jeg nu finder ud af at jeg vil sælge den om 2 år når jeg må køre på stor mc... Så holder en gs500 vel også prisen timelig godt ik?

30.000kr kan man vel nemt sælge den for.... hvis ik mere

• #22   5. jul 2005 jeg havde min i et år fra juli til juli jeg satte to nye dæk på og havde køre 3-4000 km og fik det samme for den (38000) det er to år siden jeg solgte den. så man må sige at den holder prisen...

• #23   5. jul 2005 altså ved at eje en mc er der nogle gode udgifter som dæk, kæde osv osv... det er sku dyrt... jeg er selv i lære og tjener sku ikke ligefrem kassen... altså mit råd det er køb en maskine din økomi KAN klare og ikke en den BURDE kunne klare.... jeg har på en måde fortrudt lidt at jeg har købt en så "dyr" maskine som jeg har for tro mig det er surt efter at jeg har været nede at ligge med den og jeg ikke har råd til en ny gang lak..... en mc er lege tøj men havd er der sjovt i at have en mc hvis man ikke har råd til at fylde benzin på den??? du skal jo også stadig have penge til at være ung...(tænker på at gå i byen eller invitere en tøs ud og spise osv.....)

håber det måske giver noget at tænke over...

V.H. Blade

• #24   5. jul 2005 man behover vel ikke at ta tøsen med ud at spise. hun må da være mere end tilfreds med at få en tur bagpå kværnen... ellers er hun alligevel ikke den rigtige...

• #26   6. jul 2005 Så nu har jeg snakket med min bank dame smiley

Hun ville gerne låne penge til mig : )

Så nu er det bare på jagt efter en mc............

• #27   7. jul 2005 Kig evt på www.mcfinans.dk

Mvh
    Allan

Kommentér på:
Hvad er mange km for en mc

Annonce