Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye action billeder fra d. 1+2 juli :D
  • #1   13. jul 2005 Sygt nok at du har kørt kåben i... er der virkelig ikke frihøjde nok på en FZR ?

Mvh. Bager

• #2   13. jul 2005 Tja... Der skulle ikke så meget til, men der er jo sat en 17" bagfælg på i stedet for den std. 18" det har nok gjort den lavere, men der er så sat en bagdæmper på fra en GSX-R750 som har gjort den højere... tror bare den er for blød i affjedring samtidig med at der mangler lidt frihøjde, så når den bliver trykket ned i svingene så går kåben i. Fik faktisk en lille forhjulsudskridning da jeg lagde den for meget på kåben =:D

Mvh. Rune

• #3   13. jul 2005 Heh Chris

Jeg skal også der op den 29.+30/7 så ses vi jo nok der! Tvivler på at din TL'er kommer til at mangle fri højde, den løber nok tør for dækkant først smiley

Mvh. Rune

• #4   13. jul 2005 hvad giver i for sådan en banedag??
    Kunne godt tænke mig at komme helt ud på dæk kanten, der sidder nemli nogle små michelin mænd der ude, som jeg gerne vil have slidt af.

• #5   13. jul 2005 Jeps! Der er også: www.team-trackday.dk der koster det 1100 kr. eller 2000 kr. for 2 dage. Det koster 2500 for 2 dage med Racing4fun, men de laver også et godt arrangement!
    Men tjek: (link fjernet)
    Der er samlet en masse muligheder for at komme på banedage.

Mvh. Rune

• #6   13. jul 2005 rune r
    hvornår køre i der oppe igen kan ikke finde nogle datoer.
    var på sturup i lørdags fed bane.
    ville gerne med der op med team-trackday.dk.
    hilsen renè c

• #7   13. jul 2005 Hej Rene

Jeg skal der op med Racing4fun d. 29+30 juli og så igen med Team-trackday d. 15+16 august (begge gange på Knutstorp)
    Hos Team-trackday.dk skal du klikke på banedage så kan du tilmelde dig der inde.

Mvh. Rune

Kommentér på:
Nye action billeder fra d. 1+2 juli :D

Annonce