Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning
  • #1   3. jan 2008 Man kan jo, hvad man vil.
    Det er nok mere et spørgsmål om hvad du får ud af det?

• Brian N
    Brian N Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #2   3. jan 2008 den behøver ikk få mere ydslse, men den må dog bare ikk komme til at køre langsomre eller dårliger smiley

• #3   3. jan 2008 Man kan godt montere det, self... Men den kommer næsten helt sikkert til at køre meget dårligere, en udstødning på en to takts motor er afstemt i forhold til cylinder og karbureringen... Og hvis du sætter en "åben" udstødning på, uden nogen form for modstand, så kommer den til at køre ringe...

• Brian N
    Brian N Tilmeldt:
    dec 2007

#4   3. jan 2008 hva så hvis jeg har en 30 mm karburator og 86ccm på ???

• #5   3. jan 2008 Joeeeeeee, studsede selv lige lidt over spørgsmålet, indtil jeg så det medsendte billede, det er sku da en total sej knallert, der kun lige skæmmes en smule af det bette afgangsrør.

Tror måske nok det mest er et "optikspørgsmål".

JLL

• Brian N
    Brian N Tilmeldt:
    dec 2007

#6   3. jan 2008 j l l

mange tak smiley det er også derfor jeg gerne vil ha en mc udstødning på smiley men eller tror jeg baré jeg tager en mc potte på smiley

• #7   3. jan 2008 køb hellere et fedt effekt udstødningssytem til den...
    sådan et effektsystem til en to-takter er kræs smiley

(hvis du skulle gøre noget, der ikke forringer knallertens motorgang - skulle du hellere bygge en MC 4 takts udstødning udover dit nuværende totakts system - således at det bare er udseendet du ændrer på - hvis det bare fordi du ikke kan lide totakts udseendet.)

• #8   3. jan 2008 du kan lave en "skal" uden om dit nuværende udstødningssystem..

en slags fake facade af 4-takts motorcykel udstødning. hvor dit nuværende system er indeni.

personligt ville jeg syntes det var grimt.. for hvorfor have en stor tyk udstødning, hvor der kommer spinkel 2 totakts lyd ud af.. !?!?

det ville være federe med et rigtigt effektsystem til din knallert se evt her: der kan du få noget til den.

(link fjernet)
    et håndlavet system til en totakter er kræs hvis du spørger mig !

• #9   3. jan 2008 Du kan sagtens sætte en anden dæmper på, det har ingen betydning for ydelsen.

Jeg har selv haft en større dæmper på min gamle Mito125, og den mistede intet i ydelsen som alle ellers sagde den ville.

Udstødningen på 2takt er bygget op på en speciel måde for at skyde gassen tilbage igen, men hvis du nøjes med at sætte anden dæmper på ændre du ikke på ydelsen, i det kammeret stopper der ved det lange tynde rør, og bliver skudt tilbage derfra.
    Du må dog ikke lave om på det tynde rør, men at sætte anden dæmper på betyder ingen ting. Og man kan sagtens få det til at lyde af lidt mere. Dog ikke i nærheden af en 4-takter

• #10   3. jan 2008 Som Peter S siger, kan du da "bare" tage noget slip-on/bolt-on dæmper og sætte ud over det tynde rør, det ser i hvert fald ud til det godt kan lade sig gøre udfra billedet. Det skal self. passe med længden m.m. Så vil det se ud som om den har en rigtig mc udstødning, men vil ikke miste nogen effekt.

Bare et forslag fra en der har absolut ingen forstand på 2 takts motorer. Og for den sags skyld heller ikke super meget forstand på motorcykelmotorer smiley

• #11   3. jan 2008 din cylle bliver smadret

• Brian N
    Brian N Tilmeldt:
    dec 2007

#12   3. jan 2008 okay, jeg siger rigtig mange tak for de gode forslag smiley

godt nytår smiley

Kommentér på:
Udstødning

Annonce