775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hjælp tak :) mit tysk stinker! Hjælp tak :) mit tysk stinker!

Hvad står der her?

Sehr geehrter Herr Kallehauge,

vielen Dank für Ihre Bestellung und das damit verbundene Vertrauen in
unsere Produkte.

Leider können wir Ihnen den unten aufgeführten Artikel derzeit nicht
liefern. Dafür entschuldigen wir uns bei Ihnen.

In der Spalte "Lieferinformationen" informieren wir Sie darüber, ob
und wann der bestellte Artikel wieder verfügbar ist oder automatisch
von uns nachgeliefert wird.

Wir bedanken uns für Ihr Verständnis und verbleiben

mit freundlichen Grüßen aus Hamburg

Detlev Louis Motorradvertriebs GmbH
Service-Center

Britta Toschke

Menge Art.-Nr. Bezeichnung Lieferinformationen
----- --------- --------------------- -------------------------------
1 50 454458 Schuberth R1 Gr.58 nicht mehr lieferbar

Detlev Louis
Motorradvertriebs GmbH
Rungedamm 35
D - 21035 Hamburg
Telefon : 0049 40 / 73 41 93 0
Telefax : 0049 40 / 73 41 93 47
E-mail : info@louis.de

Håber i lige kan sige det hehe smiley

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp tak :) mit tysk stinker!
  • #1   23. jan 2008 Babelfish er din ven:

http://babelfish.altavista.com/

Dear Mr. Kallehauge, thank you for your order and the associated confidence into our products. Unfortunately we cannot supply the article specified down at present to you with. But we apologize with you. In the column "delivery information" we inform you about whether and when the ordered article is again available or is delivered subsequently automatically by us. We thank you for your understanding and remain Yours sincerely from Hamburg Detlev Louis of motorcycle selling GmbH service center Britta Toschke Art. NR mixes. Designation delivery information ---- -------- -------------------- ------------------------------ 1 50 454458 Schuberth g 1 Gr.58 no longer available Detlev Louis of motorcycle selling GmbH Rungedamm 35 D - 21035 Hamburg telephone: 0049 40/73 41 93 0 fax: 0049 40/73 41 93 47 email: info@louis.de

• #2   23. jan 2008 takker og øv hehe

• #3   23. jan 2008 Det bliver noget værre volapyk i babelfish smiley Derfor skal man være lidt påpasselig med sin sprogafleveringer ved brug af babel smiley

• #4   23. jan 2008 Kan kun gi K1 ret, det er ellers et fedt sted og bestille dele, i løbet af en uge så har man sine dele, og har man først bestildt engang er man i deres system, og skal bare skrive ens kunde nr så ved de hvem du er og hvor det skal hend. mvh Jan k

• #5   23. jan 2008 K1 du skulle vel ikke være så venlig og se om hvornår den kommer igen hvis du gider? fatter hat af tysk!

og lige en anden sag. Det vil sige jeg skal bestille den IGEN så når den kommer eller? forbliver den i systemet og bliver sendt engang om langt tid?

• #6   23. jan 2008 K1: nååå men jeg trode at det står et sted på deres side hvornår de måske fik dem igen, sådan jeg forstod det hehe smiley

• #8   23. jan 2008 K1 tak fordi du prøvede smiley

Ole J takker for svaret, så ender det sku nok med jeg bestiller den skide hjelm jeg har set på i USA hehe.

Må jeg nok hellere.

• #9   23. jan 2008 K1 har set lidt på ebay men synes ikke rigtig jeg kan finde en jeg virkelig synes om.

Så må blive den USA en også bare håbe på den passer så nice som de siger på nettet hehe.

• #10   23. jan 2008 det er lige det K1, har endnu ikke set nogle danskere have den hjelm.

Da det er et lidt nyt mærke her i EU smiley så prøver sku bare "lykken"
    Også fedt at have noget som andre ikke har hehe.

Kommentér på:
Hjælp tak :) mit tysk stinker!

Annonce