1.578 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Reinulf
Reinulf
Emner: 1 Svar: 5

MC Jeans Trilobite - Parado pasform og størrelse MC Jeans Trilobite - Parado pasform og størrelse

Hej i stuen, som man siger.
Skal have et sæt behagelige jeans til de små ture, her har jeg kig på https://motorcykelgrej.dk/trilobite-parado-blaa-herre som ser fine ud. Desværre har jeg pt ikke lige mulighed for at komme omkring en forhandler der har dem - så må satse lidt på størrelsen.

Så er der folk her der kan byde ind med hvordan størrelserne og pasformer er? Tror jeg skal have en 34", men når jeg kigger i mine andre jeans fra Jack and J, Wrangler og andre så varierer de faktisk noget i størrelsen. Eneste jeg er sikker på i størrelsen er Jack and Jones.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC Jeans Trilobite - Parado pasform og størrelse
  • #1   18. aug 2020 Jeg har sådan et par, synes de er rare at have på. Jeg har samme størrelse som mine almindelige bukser og de sidder godt.

• #2   18. aug 2020 Det samme som alm jeans. Har selv haft dem og var ikke begejstrede for dem. Kevlar er kun til knæ. Kik på John Dou, der er kevlar hele vejen, eller tjek Lindstrand ud.

• #3   18. aug 2020 Jeg har købt et par 36" long og de er for store til mig. Jeg bruger nok 34" i alm. Jeg er 190 cm og 93 kg med lange ben.

• Reinulf
    Reinulf Tilmeldt:
    aug 2020

#4   18. aug 2020 Hvordan i længde? Er 1,89 og har lige været inde og kigge, mine andre jeans er både 32,34 og et enkelt par 36” i længde.
    Fandens nok man ikke lige kan komme afsted og prøve.

https://motorcykelgrej.dk/trilobite-parado-blaa-herre her ligner det at lang er 34 og kort 32

• #5   18. aug 2020 Mine 34 regular er 7-8 cm for lange, jeg er 179 cm.

• Reinulf
    Reinulf Tilmeldt:
    aug 2020

#6   18. aug 2020 Tak så tror jeg godt jeg tør satse

• #7   18. aug 2020 Jeg undskylder på forhånd for at stjæle tråden, men bruger nogle af jer tekstil-bukse drenge mc-jeans som overtræksbukser?

Grunden til jeg spørger er, at jeg ofte tager MC'en på arbejde. Jeg er kontormus, så det er ikke lige så fedt at sidde hele dagen i kevlar jeans med knæbeskyttere, selvom det naturligvis kan have sin fordel når man bliver beordret ned på knæ og bedt om at "Bend over" smiley

. Omvendt kan jeg godt se det fede i en tekstil buks i stedet for den "plasticdragt" jeg normalt bruger, den er drønvarm i disse dejlige solskinsdage.

• Reinulf
    Reinulf Tilmeldt:
    aug 2020

#8   19. aug 2020 Har i sommer varmen kørt i enten, almindelige jeans eller underbukser og et par textil fra Revit. Tror et par ret tykke jeans som overtræk vil være varmere.
    Men nu er sommeren sikkert slut jo, det vejr vi har haft de seneste uger er ikke ret typisk for Danmark.

• #9   21. aug 2020 Kan se at du er fra Østjylland , Rydberg har Trilobite

• Reinulf
    Reinulf Tilmeldt:
    aug 2020

#11   21. aug 2020 Har fået de passer men er noget lange, men skulle nok have valgt at prøve først, for knæbeskyttere sidder da helt i skoven, for langt nede

Kommentér på:
MC Jeans Trilobite - Parado pasform og størrelse

Annonce