{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Z900 2020
  • #1   7. okt 2020 Det er vist sådan én Matt med The Workshop youtube-kanalen kører på. Han er rimeligt tilfreds med den smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #2   7. okt 2020 Det er i bund og grund en Z 750 som blev introduceret i 2007, og så bygget videre på, faceliftet og opdateret et par gange.

    Jeg tror den er rimeligt skudsikker. Den er absolut ikke kendt for at være et problembarn.


  • #3   8. okt 2020 #2: Den har absolut intet til fælles med Z750, eller er udviklet fra den. Z750 kørte med den gamle ZX9r motor med mindre boring, og blev så opgraderet med større boring i Z800.
    Z900 er en Z1000 motor med mindre boring (og dermed en ZX10R motor), og hele stelkonstruktionen er også skiftet ud til rørgitterstel.


  • #4   8. okt 2020 Uanset har jeg ikke hørt om nogen problemer. De første årgange havde noget med bagdæmper en, det blev fikset med et recall. Og det er ordnet på de nye modeller. Den ser fed ud, jeg ville gerne eje sådan en, og den var også inde over overvejelserne, men jeg købte en bmw s1000r i stedet smiley

Kommentér på:
Z900 2020

Annonce