Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  værksted?
  • #1   3. mar 2008 Har ikke fået lavet noget ved Jydsk mc-center, men alternativer kunne være Jan O i Middelfart og CVP i Horsens.

• #3   3. mar 2008 der har været meget dårlig omtale om jysk mc center og jeg syntes nu heller ikke deres mcere ser særlig tiltalende ud, men udover det kender jeg ikke meget til dem, har dog besøgt deres butik et par gange og de er nu flinke nok.
    men jeg ville nu nok stadig vælge cvp som værksted

• #4   3. mar 2008 cvp i horsens har jeg været godt tilfreds med

• #5   3. mar 2008 gustav: og det er ikke fordi preben hos cvp lokker dig i uføre med druk,rock og alt muligt*LOL*

• #6   3. mar 2008
    Jeg aner ikke så meget mht Bille MC's priser. Men har ikke fået andet end ypperlig service hos dem. De ligger i Skanderborg.
    Selv kører jeg til SydfynsMCservice. Billigt. Godt og nede på jorden. -Ikke så meget pis. smiley
    Alternativt har jeg kun hørt godt om Jan O og CVP.

Kolding Mini motor har fået ny ejer. Men hvis mekkerne er de samme så er det stedet hvor man efter gennemgang af MC ikke spænder ventildækslet fast på en MC. Hvor man til en taksering ikke opdager en knækket udstødning.. osv Hvor en taksering tager næsten 4 mdr. Lidt noget lort når stedet af Retten er tildelt at være syn og skøns"mand".
    Er ikke den eneste der har haft dårlige erfaringer med Kolding Mini helvede. :-|

• #7   3. mar 2008 det er nok også lidt derfor, men værkstedet plejer nu at have styr på hvad de laver.

• #8   3. mar 2008 Har fået lavet mc begge alle 3 steder og må sige at de eneste jeg er fuld tilfrids med er CVP. Dem ville jeg vælge hvis jeg var dig.
    Thomas

• #10   3. mar 2008 Erik P: jeg skal have skiftet simmering/pakning, olie osv. på mine forgafler.
    Nu har jeg været oppe hos jydsk mc center og aflevere forgaflerne, så nu må vi se, men Torben på værkstedet virker som en helt fin fyr med styr på tingene

Kommentér på:
værksted?

Annonce