978 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

ville du gøre det? bytte mc? ville du gøre det? bytte mc?

Jeg har for ikke så længe siden købt mig en SV650s fra 04, og er på sin vis tilfreds med den, kører mellem 14-22km på literen og virker helt ok.. har kun et kæmpe minus.. jeg sidder sindssygt elendigt på den når jeg skal køre lange ture.. alt over 80-100km i stræk er ren lidelse for ben og håndled.. har prøvet diverse ting og sager uden held.. mht siddestilling..

Har så fået en mulighed for at bytte den til en CBF600n fra 05, men den har kørt 36000km og min har kun gået 16500km..

Ville du gøre det? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 3.000 kr.
  • Samle IKEA seng 490 kr.
  • Rengøring af 80 kvadratmeter lejlighed 700 kr.
  • Ophængning ad hylder og gelænder 1.720 kr.
  • PGO Hot 50 vil ikke starte 800 kr.
  • Montering opvaskemaskine 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ville du gøre det? bytte mc?
  • #1   28. maj 2008 Det ville jeg ikke nej..

• #2   28. maj 2008 ja, havde selv en zxr 750, og jeg sad af helvede til, men troede jeg kunne vænne mig til det, men nej. Byttede for en mindre krig til en z750s og har ikke et sekund fortrudt det....

• #3   28. maj 2008 Det er jo hvad du er til. Hvis du er mest til CBFen så JA, hvis ikke så nej. Det er jo ligemeget hvad vi andre mener.

• #4   28. maj 2008 tjae.. det mp du jo gøre op med dig selv. vil du lide for skønheden og lade det være en pinsel at køre, eller bytte og måske være foruden. det er vel ikke være end du finder ud af det og evt. sælger hondaen og køber et SVin igen.

du kunne jo tage en lang tur på den du skal bytte med hvis han/hun går med til det.

• #5   28. maj 2008 Hvis du selv syntes at det er en god handel, så er det vel en god handel. ;o)
    Men prøv lige først om du får samme problem med den, for så kan det ende med at blive en dårlig handel :o(

• #6   28. maj 2008 Nicolaj.. Nu har jeg jo også en honda, med noget jeg vil tro der minder om samme sidde stililng som på din cbf.. og den har jeg ingen problemer med.. 500km på en dag er intet problem, hverken ondt i arme, ben eller nakke, den er nemlig uden kåbe..

• #7   28. maj 2008 du kører simpelhen for langsom ..........

men tilbage rygger sæt og andre cliponner burde kunne gøre det

• #8   28. maj 2008 Jeppe.. muligvis.. men "jeg" synes nu den er ok at kører på når man går de 130 på motorvejen helst i modvind.. *g* og der er jo ikke motorvej alle steder.. og min ferie tur til nordkapp er lige udsat for det ville ikke blive rart for mig på en SV'er.. smiley det er jo landevej med måske 60-80 stykker i timen..

• #9   28. maj 2008 Nicolaj

Takker.. smiley

Nej den burde vel kunne holde.. *g* det er jo en honda..

Synes da at en v2'er er ok, er min første.. smiley men r4 er nu lidt sjovere.. ihvertfald på min honda..

• #10   28. maj 2008 prøv evt en z750, lidt mere spas og hypper end hondaèn, men hondaèn er skam fin nok, bare lidt tam i det, synes jeg, men der er jo delte meninger om alt.... men ville aldrig tage en mc god der kun var komfortabel i en time af gangen..

• #11   28. maj 2008 Hvis du kan lide at køre på CBF'en, så har den jo en højere værdi for dig, end en MC du ikke kan bruge.
    Rent kr øre mæssigt er de ca. lige meget værd, og 36.000km for en CBR600 motor, ja så er den jo kun lige tilkørt.

• #12   28. maj 2008 Jesper.. Ja sådan en burde jo holde længe.. men ok det kan en sv jo også,, men helt korrekt.. det er lidt surt at ha en cykel man ikke er så glad for.. når det gælder lange ture..

• #14   28. maj 2008 Det er op til dig selv. Hvis du siger nej skal det i hvert fald ikke være pga af kilometertallet i sig selv for det betyder ingenting, når ikke det er mere. Og især ikke når cyklen er forholdsvis ny. Det kunne måske være en idé hvis han havde service bog så du kan tjekke om obligatoriske olieskift m.m. er overholdt.

Kommentér på:
ville du gøre det? bytte mc?

Annonce