621 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Sløv kobling Sløv kobling

Hej. På min gxsr 750 fra 98 er koblingen begyndt og være lidt mærkelig. Nogen gange vil den ikke rigtig koble ordentligt ud, altså når jeg har den helt inde. Det er helt vildt træls, det er bla. enormt svært og få den i frigear når man holder stille. Har prøvet at justere på den, uden held. Den tager fint ved når man kobler til. Det undrer mig lidt fordi min opfattelse af en slidt kobling er at den begynder og "file" men her gør den nærmest det modsatte.

Sys faktisk det begyndte efter jeg skiftede olie og filter...??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sløv kobling
  • #1   3. jun 2008 tja nu du nævner olie skift ku de jo henlede opmærksomheden på olien...
    er det mc olie?

• #2   3. jun 2008 Af med olien og højre side-dæksel, og ind og se efter...

Et lille FIF...

Hvis du køber en original pakning til dit højre motor dæksel, så køb noget paknings-papir i metermål, og tegn den originale pakning af med en spids blyant ect. ect.

Gem så den originale pakning og skær kopien ud af paknings-papiret med en skalpel eller hobbykniv.

Brug evt. en hugpibe til at lave alle hullerne til boltene - og pas på pølserne, når du skærer...

Den originale pakning koster nemt hundrede kroner eller mere...

Det koster næsten ingen ting at skære en kopi selv...

• #4   3. jun 2008 Jep det er 10/40 fuldsyntetisk olie... Hvad skal nman kigge efter, man kan vel ikke bare umiddelbart se om pladerne er slidte, og selv om de er så skal den vel stadig koble helt fri når man kobler ud..??

Kommentér på:
Sløv kobling

Annonce