985 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Info om Ducati 748 Info om Ducati 748

Hejsa,

Jeg vil gerne høre, om der er nogen, der kan forklare mig, hvordan nedenstående hænger sammen...

Jeg kan på dba.dk finde en række Ducati 748 til salg, hvoraf jeg er interesseret i den ene. Men hvorfor er der så stor forskel på priserne...?

- Ducati 748 Biposto, '01, km 21.000, u.afgift, 65.000 kr.hos forhandler

- Ducati 748 Biposto/Monoposto, '02, km 10.000, m.afgift, 64.900 kr hos privat.

Hvordan kan den private være så meget bililgere. Jeg går ud fra at afgiften på cyklen vel er en 30.000, eller tager jeg helt fejl?

Er der egentlig noget specielt man skal være opmøærksom på ved denne model af Ducati...?

Håber I kan hjælpe med svar.

Mvh Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Info om Ducati 748
  • #2   2. nov 2005 Kunne heller ikke forstå hvorfor de skulle være så stor forskel på dem... Mærkeligt at folk, der sælger deres mc ikke forstår at give de rigtige oplysninger...

Men tak!

• #3   2. nov 2005 Prøv med en afgift på ca. 80.000 det er sku nok tættere på smiley
    Det kan jo godt være med afgift. Hvis den er indregistreret i et andet land er der jo betalt afgift på den, bare ikke den danske..
    Men som strada siger. Det er sku ikke med dansk afgift de er angivet.

• #5   2. nov 2005 Afgiften er iflg told og skat den nette sum af 99.931kr...

/Jan

• #6   2. nov 2005 hey!

Har os haft kiggede på den duc. og var på vej i banken til den pris..men ja helt klart en fejl! og selvom folk ik sku ku markere andet end "med afgift" hvor skriv de så os Med afgift i deres tekst.

• #7   3. nov 2005 Du skal være opmærksom på at du får røv meget køreglæde ud af den :o) jeg skal ikk gøre mig klog på dens svagheder, da jeg kun har haft den siden 1/9 i år, men hvis du køber den hos en forhandler, kan du for den nette sum af 1.995 kr (mener jeg) tegne en form for forsikring, som giver 2 års garanti, idet den er under 7år gammel. et godt råd er at ringe til forskellige forsikrings selskaber og høre hva de kan tilbyde, og for guds skyld få det på skrift, jeg blev selv kneppet for hårdt i røven af top danmark, havde nær kostet mig cyklen, og adskellige tusinde kroner. men held og lykke med købet, kan glædeligt anbefales :o)

• #8   3. nov 2005 Held og lykke med købet... Tro mig det er en fed kværn du har kig på!!!!
    Havde afgiften kun været på sølle 30.00kr., så havde jeg sku også haft en 998'er hjemme i stuen!!!
    100.000kr. så er den der!!!!
    Er der noget du vil vide, så skal jeg være dig behjælpelig med det jeg ved.... Skriv endelig!!!

• #9   3. nov 2005 hehe 30.000kr. ikke 30.00 som jeg skrev??? smiley

Kommentér på:
Info om Ducati 748

Annonce