{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Stel Nr Intruder !!! {{forumTopicSubject}}

Hej.... har lige set idag at mit stelnr. på den tyske Brief ikke er helt identisk med det der står på cyklen, Alle numre passer lige bortset fra et i midten hvor der står et tal i stedet for et bogstav. Det ser ud til at den tyske motorkontorsdame har lavet en tastefejl. Har snakket med centralregisteret og det mener de også. Men hver cykel har en bestemt måde stelnummeret er bygget op på. DVS bogstaver og tal står på hver deres sted. ALTID. det jeg nu vil bede jer om. Dem der kører Intruder 1400. Det kunne være kanon hvis i gad sende mig stelnummeret på jeres cykel i en personlig besked. Så kunne jeg nemlig se om fejlen ligger ved Fahrzeugbrief ( som jeg håber ) eller om det på cyklen er ændret ( hvilket jeg dælme ikke håber ) På forhånd tak for hjælpen...

Mvh Frank A


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stel Nr Intruder !!!
  • #1   12. aug 2008 Hej.

    Har prøvet det samme, blot med den danske toldmyndighed som havde tastet et forkert stelnummer ind på min ZX10'er. Heldigvis var det ikke noget problem at bevise (efter at have truet med at ville have de indbetalte penge for afgiften, tilbage)... smiley

    Kan heller ikke forestille mig at du får problemer med dette i Tyskland.

    Jeg fik iøvrigt at vide til syn, at der regelmæssigt forekommer indtastningsfejl i de danske registreringsattester, men det er alt for få som tjekker dem når de kommer ind ad døren. Og så er det pludselig ikke den rigtige cykel i forhold til registreringen, som kommer til syn... smiley


  • #2   12. aug 2008 Nej lige nøjagtig..... for faktisk findes min cykel jo ikke...;-(. I hvert fald ikke ifølge reg attesten....

  • #3   12. aug 2008 Hej Frank A
    Prøv dette link:
    (link fjernet)

    ca. midt på siden finder du en vigtig beskrivelse af opbygning af VDS (Vehicle Descriptor Section).

    håber, at det vil hjælpe lidt.



  • #4   12. aug 2008 Tak skal du have Siavash...... der er da noget jeg kan bruge !!! Mvh Frank

Kommentér på:
Stel Nr Intruder !!!

Annonce