når en Ural havererer..... når en Ural havererer.....
ahh... nogen der har en kiks?
var til familie tam tam i går ude på djursland. på vej hjem begynder uralen at gå på 1 cylinder. stopper og ser efter gnist og benzin tilførsel. jojo.. der er da gnist på begge. omend ikke så meget på den ene. ja og benzin kommer der også. og sådan går det med et par stop. hver gang den lige kommer igang efter jeg har renset tændrørene kører den ca. 200m og gør det samme igen.
satans...
fandens til gedemarked. den burde jo.. den er jo næsten ny.. kun 3500km.. efter en del banden og svovlen og sveden bag hjelmen forsætter vi yderligere 200m op af bakke. og så indtræffer katastrofen for alvor. koblingen glider VOLDSOMT! alle de korte start og stop kunne den ikke klare. og da slet ikke da jeg har filet en anelse på koblingen for at få den igang. fra høje omdrejninger og til næsten tomgang fordi den kørte på 1 cylinder.
så holder vi der. ej for fanden!!! kl. nærmer sig 11. det er en time siden vi kørte og vi er ikke kørt mere end 2 km. katastrofe.
hvad der ikke gør det bedre er, at falck-abbonnementet ikke er blevet tegnet endnu. det vart meningen det skulle i morgen mandag. men selvfølgelig har jeg på de to andre køretøjer i husstanden.så mon ikke de er lidt large. jeg ringer op. jo de kan da godt hente den. 2300kr. det kan de ikke mene. jeg shopper lidt videre og ringer til dansk autohjælp. ja det kan vi gøre for 2000kr. så var dyre råd dyre. for hvordan kommer man lige hjem ellers med sådan et monstrom der ikke lige lader sig transportere på en trailer. jo jo. ja tak til tilbudet. da vi endelig ankommer til hjemadresse 55km derfra får man så regningen. 2445kr...åååhhhh... ja så sad man da først og bed i gashåndtaget da han var kørt.
hele dagen har gået med at skille ad. åååhhh... hvorfor skruer jeg altid mere end jeg kører?? det er vel en del af charmen..
ja må da håbe ducatien snart ryger så der er lidt penge til reservedele... :o(
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.351
dammmmm den burde skamme sig, sådan at svigte dig, og være skyld i et indhug i pengepungen
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.683
skal liiige nå lidt mere af sæsonen..
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.041
feb 2006
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.351
my 5 cent
feb 2006