Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken mc?
  • #1   2. sep 2008 Nu er Aprilia'en jo en 2-takter og derfor en del mere mere "radikal" at køre på. Samtidig må man formode, at den i en væsentlig højere grad vil have behov for et stempel eller to i ny og næ!
    Jeg ville vælge Honda'en!

• #2   2. sep 2008 Årh hvad ! En pige der hedder Claus smiley

Nå for lige at svare på dit spørgsmål.
    Ud og prøv de forskeliige cykler og find den der passer dig, der er ike nogen der kan beskrive lige netop din følelse af/med maskinen.
    Som det er skrevet så er Aprilia'en en 2 takter og kræver nok lidt mere vedligeholdelse end de andre.

• #3   2. sep 2008 hondaen ville også være mit valg

• #4   2. sep 2008 Jeg ville tage honda´n, den har en solid motor med masser af skud i...

Kawasaki´n kender jeg ikke s¨godt andet end en vi kørte med havde en, den er så afgået ved døden eller motoren er...

Er ret sikker på jeg ikke ville køre 2 takt, da der er for meget skruen istedet for at kørsel... Men uden tvivl mest smæk for skillingerne...

/ Bülow...

• #5   2. sep 2008 Har selv kørt 400 som første maskine og er glad for min zxr400 smiley Har prøvet en cbr400 og der var kawa'n langt bedre, men har ikke prøvet en rvf 400, som også er den dyreste smiley
    Så sent som i søndags var der 2 piger oppe og sidde på min mc, og begge er ikke ret høje, men de kunne stadig nå jorden. Jeg er selv 183 høj og sidder godt på den.
    Men tag helt klart ud og prøvesid dem ALLE, og prøvekør dem. Hvis du ikke må prøvekøre så hold dig langt væk.
    Min er til salg hvis det evt skulle have interesse.

Kommentér på:
hvilken mc?

Annonce