Kawasaki ZX-10 (1988-1991)

Kawasaki ZX-10 (1988-1991)

Medlemmer: 50
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
728 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Søger tests og prøvekørsler på ZX10'er Søger tests og prøvekørsler på ZX10'er

Hej.

Jeg har nu prøvet længe at finde nogle scannede test eller prøvekørsler på vores herlige mc. Men jeg kan INTET finde på nettet... smiley

Er der nogen af jer som ligger inde med med nogle af ovenstående eller lignende (danske såvel som engelske og tyske), som de kunne tænke sig at dele???

Er der nogen som ved om man kan bestille Bike's tidl. artikler??? Jeg kan nemlig se i et af deres blade, at de har haft en prøvekørsel i nr. 3/1988 og en sammenlignende test i nr. 7/1988 - ligeledes er der en sammenlignende test i nr. 4/1989.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger tests og prøvekørsler på ZX10'er
  • #1   7. feb 2008 Jeg prøvede at kigge efter det uden held da jeg fik min zx-10 for et par år siden uden held....

Men jeg ville da også være interesseret hvis du finder noget ...

• #2   7. feb 2008 Eddie prøv da at skrive til Bike og hør om det er noget der kan fremsendes.. ville da være sjovt at se.......

• #3   8. feb 2008 Jeg har skrevet til dem. Det kan godt lade sig gøre at købe dem for 60,- stykket, hvilket er fint nok. Så jeg skal have bestilt dem, og så kan de jo deles... smiley

Men jeg synes bare at det er utroligt!! Jeg kan finde websider på stort set alle andre mc'ere (selv de mest mærkelige og sjældne af slagsen), men der findes stort set ikke rigtigt noget om vores cykel. Og det er jo ikke ligefrem fordi den er sjælden, eller noget??? jeg forstår ikke at en mc, som er så god at køre på, ikke har en decideret fanside.

Men den er dog nævnt under de fleste ZZR1100 sider, men det er bare stadig ikke meget der står om den...

• #4   8. feb 2008 Enig ... Vi må da have lavet vores egen zx 10 side, hvor sådan information omkring denne dejlige model kan deles med de mange heldige som har sådan en kværn smiley

• #5   13. feb 2008 davser... har også ledt uden held, men nu vi er ved det. hvor lang er vores mono dæmper, kiggede på den tyske side mogens linkede til, men kan nada tysk..

Kommentér på:
Søger tests og prøvekørsler på ZX10'er

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce