1.059 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Jule indbrud Jule indbrud

Så er man lige kommet hjem efter en rigtig hyggelig juleaften sammen med exkonen og børnene, så opdager man at der er røget en brosten gennem terrassedøren, der er bare glas over hele stuen og sønnens baneracer har mistet motoren, hans bærbar pc hans camera og div. tun dele til raceren er også væk, det er sgu sur røv, min garage er også brudt op men TLRen er heldigvis urørt, ligesom sønnens gadescooter var også urørt.
Så nu går jungle trommerne i Holstebro og omegn ang. billige scooter dele

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jule indbrud
  • #1   25. dec 2008 ejj mand.. hvor er det bare surt.. rigtig øv !!

• #3   25. dec 2008 Hold op hvor træls.
    Det var ikke ham politiet tog i struer for noget andet? =)

• #4   25. dec 2008 Hej Jørgen det var sku da træls at høre , har i ikke ladet noget lys være tændt? Vi holdt jul inde i Holstebro igår så var også lidt skeptiske for at tage hjemmefra , men der blev tændt noget lys og stod et par biler også.. Men godt at hører at der ikke er sket TLer noget Hilsen Brian

• #5   25. dec 2008 så er det med at holde øje! at de ikke kommer igen og snupper din Tleren. kunne de godt finde på nu når de har set den!! se og få den boltet godt fast i gulvet!!!!! sammen med sønnens gade scooter... med mindre de viste hvad de gik efter, forså havde de nok taget dem med. men tag ingen chancer. også bare klip deres hænder af hvis i finder dem...

Martin k

• #6   25. dec 2008 Mega træls der. Men hold et godt øje til TLeren for som Martin siger kan det være de kommer igen. Anskaf dig et bidebæst (det virker, tro mig) og evt en blypuster, så skal de sgu nok få røven på gled hvis de kigger forbi igen. Jeg håber i enten finder delene eller får dem erstattet, samt kommer ovenpå, da de føelser af at nogen har krænket jeres privatliv nok ikke bare lige går væk.

• #7   25. dec 2008 lennard (6715) A
    Bidesæt?? er det den dobbermand der er 2 meter høj når den står på bagben?? hahah

• #8   25. dec 2008 Hvor er jeg dog træt af de forpulet tyveknægte.....

det er sku for meget, det der er sket for jer , fuck de skulle have så mange spark i deres boller .. pas nu extra godt på resten af jeres ting..

Verden er sku blevet sådan at hver gang man skal noget ,så skal man tænde lys og lade radioen køre, og så skal man ringe til naboen og bede dem om at kikke efter ens ting ( og ja man er kun på vej til bageren efter morgenbrød ) fuck det er sku trals....at det skal være sådan....
    lorte tyveknægte

my 5 cent

mvh

• #9   25. dec 2008 Jeg har mest ondt af min søn, han har arbejdet siden sæsonen sluttede med portning af scooteren, den var på 70 cm. og rykkede 21,7 hk på rullen, nu står han og skal til at starte forfra, så håber jeg bare at forsikringen betaler når den stod på hans værelse, hans pc. og extern harddisk med fotos fra 1 år på efterskole og en hel racer sæson er også væk, surt!

• #10   25. dec 2008 ej man fotos! også i sær fra efterskole tiden :S de kan ALDRIG erstattes..
    Efterskole tiden er noget helt specielt.... håber forsikringen æder resten

• #11   25. dec 2008 Politiet gør da heldigvis lidt for det... man kan kun håbe at blod og afrevne kropsdele er fjærnet i photoshop.... DØD over de svin der nakker folks ting...

• #12   25. dec 2008 http://ekstrabladet.dk/112/article1102534.ece

glemte lige linket

• #13   25. dec 2008 Jørgen de dækker med næsten hundrede procent sikkerhed ikke hans knallert er skide surt men rigtig ved mindre motoren ikke sad på stellet så kan det være.

• #14   25. dec 2008 de har ikke kunne have TLR'en med første gang - men nu ved du har én. jeg ved man kan få sensor systemer der kan kobles sammen med mobil tlf. så den sender en sms hvis den registrere noget.
    En jeg kender havde sådan en anordning i sit gamle hus, og det virkede. Han nåede at overrumble en tyvknægt med en 3-cellet maglite, og gav ham et (eller flere) gok i nøden. I retten sagde han at han var blevet forskrækket og 'dødsens angst' og havde frygtet for sit liv........ den store violin, i ved nok. Og bingo - frifindelse. Men tyven fik bank og straf. Hvis man havner i en sådan en situation er det vigtigt at man spiller på at man var dødsens angst og frygtede for liv (gjorde det i panik), da retten vil se på det med miledere øjne, da jeres hjem er blevet invaderet.

• #15   25. dec 2008 har selv lige haft indbrud tog en masse mc dele der ikke var miontereet på mc'en. jeg fik ikke en krone for de mc dele, med mindre jeg ville melde det til min mc forsikring. Det kunne desværre ikke svare sig. kender det alt for godt,

• #16   25. dec 2008 der er nogle af jer har spurgt til det alarm system jeg omtalte. Nu ved jeg ikke med sikkerhed hvad det var for et system (han solgte huset - inkl. alarm), men teknologien er almindelig kendt.

tjek evt. nedenstående link.
    (link fjernet)

der er sikkert andre - jeg lavede en google søgning på
    alarm system sender sms

Kommentér på:
Jule indbrud

Annonce