Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nummerplade skruer
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #1   17. nov 2013 Nærmeste synshal eller motorkontor.

De giver dem væk gratis.

• #2   17. nov 2013 Ro på nu, det giver først bøde fra 2015, og hvis de vil have din plade skal de nok få den, skruer eller ej

• #3   17. nov 2013 Nummerpladeskruekontoret!

• #4   17. nov 2013 Hmm
    Skal det nu være specielle nummerplade skruer .

• #6   17. nov 2013 det sgu fantastisk..
    for så kan tyven ikke løsne de skruer..

• #8   17. nov 2013 Hold nu da kæft mand! Har sgu da aldrig hørt noget så latterligt.. Måske man bare snart skulle pakke sydfrugterne og smutte fra dk

• #9   17. nov 2013 Endnu en gang skriveborsbureaukrati af værste skuffe !
    smiley

• #10   17. nov 2013 Mine plader har altid været limet på. Og sådan forbliver det.. Men vil i 2015 lime et par af de såkalte skrue hætter fast med rudelim. Så er alle glade.. smiley

• #11   17. nov 2013 Er klar Chris.................... Hvor tar vi hen ?

• #13   17. nov 2013 Hvorfor den modstand mod de par skruer?
    Bliver dine plader stjålet, så er det da dig der skal betale for nye plader.
    Skruerne kan man få gratis, så det kræver bare ganske få minutters arbejde.

• #15   17. nov 2013 Matthias .

he he.. det er rigtig...

men giver det nogle mening, i forhold til et tyveri af dem. ?

mvh

• #16   17. nov 2013 Ja, det gør det. Gør som René E foreslår: Rudelim i skruernes kærv og så luk med proppen. Så kan man ikke få proppen af og skruetrækkeren i.

• #17   17. nov 2013 ok.. flot nok...

mvh

• #19   17. nov 2013 Mathias jeg tror René mener han limer nogle skruehætter på så det SER ud som om de er skruet fast smiley
    Og det tager sikkert længere tid en at skue dem fast

• #20   18. nov 2013 Jeg forstår heller ikke modstanden.
    Er der overhovedet nogle mc'er i DK der ikke har skruer i nr pladen i forvejen?
    Her taler jeg ikke om prøveplader da de jo er undtaget.
    Mht om pladen så kan stjæles, ja selvfølgelig kan den det.
    Det kan en låst mc også men det får jo ikke nogen til at undlade at låse mc når den forlades.
    Man låser jo også sin hoveddør når man går hjemmefra selv om man godt ved at en indbrudstyv nok skal komme ind hvis han vil

• #22   18. nov 2013 Jeg har købt min mc for at køre på den. Ikke for at stå og kigge på nummerpladen. smiley

• #23   18. nov 2013 To skruer har og vil aldrig forhindre at de bliver nappet..
    Mon ikke bare tyven ofre de 20kr på en billig skruetrækker (eller stjæler en) for efterfølgende at skrue pladerne af?
    Det tager ca 10sek at fjerne de to hætter vi skal sætte over skruen (så er der os tid til en tår kaffe)

Om skruerne er "pæne"? Nej.. Men det er nu ikke kun derfor jeg er imod det.. Jeg er imod det, fordi det er endnu en af de latterlige paniklove, der er vedtaget her på det seneste.. Lav nummerplade-klistermærker.. (Altså hvor hele nummerpladen er et klistermærke) Så kan man ikke nappe dem uden de går i udu. smiley

På billedet kan man se at et par skruer ikke er skide praktiske. Synes politikerene skal koncentrere sig om politik og rigtige løsninger, i stedet for at pålægge borgerne unødige udgifter og besvær.

profilbillede
  • #24   18. nov 2013 Henrik (Aalborg) S

syntes godt nok du skal til at slappe bare lidt af... og styre dig en smule...

du har "kun" betalt ca 100.000kr + ... for at få lov til at købe dig en nummerplade for yderligere ca. 500kr..

så tror du vel for helved ikke at du selv skal bestemme hvor og hvordan din nummer plade skal sidde på dit køretøj...
    tag dig dog sammen mand . øhh eller noget .

mvh

.................

René E

også dette nummerplade stund, er en skjult afgift , længer er den ikke

mvh

• #25   18. nov 2013 Tak for svaret Sajmon smiley

Personligt har jeg det fint med at skulle skrue pladerne fast.
    Kan man ikke give møtrikkerne noget locktite?

• #26   19. nov 2013 Det er jo ikke forbudt både at lime og skrue.

• Ahan U
    Ahan U Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #27   5. jul 2015 Jeg fandt dem her: www.nummerpladeskruer.dk (Godt nok var de til bil, men mon ikke de også passer til MCen?)

• #28   5. jul 2015 Så et sæt ude i Thansen, fuck de er dyre, det må være den vare de tjener mest på af alle de har.

Kommentér på:
nummerplade skruer

Annonce