1.067 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Overført penge til Mcg.dk bruger. Overført penge til Mcg.dk bruger.

Fandt et par støddæmpere på Mcg.dk/marked hos en gut der hedder Oliver.

Jeg hopper på og smider ejeren en sms om, at jeg gerne vil have dem og spørger i den forbindelse om han har mobilepay.
Han svarer ja, og vi aftaler at jeg smider en 50´er extra for fragt og jeg sender pengene via mobilepay.
Nu knap 3.uger efter har jeg stadig ikke modtaget varerne og han svarer ikke på mine opkald eller sms´er eller beskeder på Mcg.dk.

Har talt med ham en gang, en uges tid efter jeg overførte pengene, der sagde han at han nok skulle sende asap og det var på grund af hans mor ikke havde sendt pakken..Bla bla

Han bor på sjælland som jeg gør, og på trods af at det kun er 650.kr det drejer sig om, kunne jeg efterhånden godt tænke mig at give ham en pædagogisk opsang face to face.

Hvad havde i gjort, havde i ventet?.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overført penge til Mcg.dk bruger.
  • #1   25. aug 2014 du skal nok slette linkede til hans profil ellers bliver oplægget nok slettet.

• #2   25. aug 2014 sådan en kal får du ikke noget ud af, om du så vil afligge ham et besøg , med lidt selvtægt og hærværk, sådan bare for prinsippets skyld , er jo din ejen sag smiley

• #4   25. aug 2014 Det er præcis sådan man ALDRIG må handle, folk svindler lige så snart de får muligheden for det, sådan et møgdyr!!!

• #6   25. aug 2014 Aaahh...
    Er uddannet pædagog og har trænet kampsport i en år række. så kan komme i tanke om 1000 grunde, til ikke at slås. Nix nix
    Kunne ikke finde på at krumme et hår på hans hoved.

Meen kunne godt tænke mig at give ham en "pædagogisk "opsang alligevel.
    En aftale Er en aftale. Tillid, osv, osv

• #7   25. aug 2014 #4
    Har købt mange dele på mcg.dk/markedet og er aldrig blevet skuffet, og har betalt med mobilepay hver gang, med forskellige brugere herinde.

• #8   25. aug 2014 send lige link i pb smiley

• #9   25. aug 2014 Mobilepay har også fungeret rigtig godt for mig når jeg har handlet småting over nettet privat. Ærgerligt at nogle skal røvrende folk på den måde !!

• #10   25. aug 2014 Sådan nogle folk plejer jeg at tage ud og besøge stille og roligt. Så kan man få en tur ud af det med vennerne. Beløbet er ikke så vigtigt. Har bl.a. været i Fredrikshavn pga. 500 kr og i Tønder for 1200 kr. Jeg gider ikke folk der snyder, og det plejer de at forstå når vi får snakket om det smiley

• #11   25. aug 2014 Havde besøgt gutten ........ og stillle forklaret ham hvor svært det er at samle tænder op når man har brækket alle fingre
    Også give ham valget .. 650.- her og nu eller røvfuld

Og ikke beløbet men princippet ....

• #12   25. aug 2014 Har lige handlet et visir i dag, hos en gut herinde fra,
    han var ikke hjemme,han skrev til mig at han ville hænge det i en pose på hans postkasse,og at det passer til min hjelm.

jeg sagde at jeg ville smide pengene i hans postkasse, det er gjort, og jeg har ikke tjekket om det passer på min hjelm, det sagde han det gjorde, så det stoler jeg på.
    og sådan burde det jo også være, og sådan skal man jo også kunne handle, ved at stole på hinanden.

færdig .

mvh

• #14   25. aug 2014 Har det som Johan og Busa.. Dem ville jeg stole på (og aldrig brænde nogen af), men en nyoprettet der aldrig poster... Bop bop. Det er pisseirriterende det er blevet sådan!

• #16   25. aug 2014 Det er så ærgerligt med sådan nogle herinde..
    Overførtre 1400 kr til en fra Silkeborg i torsdags fordi han havde et speedometer jeg vil købe af ham, og har lige fået det med posten i dag.

Dejligt med ærlige mennesker!

• #17   25. aug 2014 Har prøvet det der en gang, ( men handlet mange) det korte og lange er, at jeg gik til gratis advokat hjælp, fik at vide at jeg kunne lige så godt opgive, jeg ville helt sikkert vinde et civilt søgsmål, p.g.a bevis, men højst sandsynligt aldrig få en krone ud af ham alligevel, og så rådede han mig til at altid at ha varen i hånden, inden jeg betalte,,,,,, godt råd, men da man ikke altid kan handle sådan, gør jeg det kun med små beløb, aldrig nogensinde med store, heldigvis er det gået godt undtagen denne ene gang......

• #18   26. aug 2014 Har da et par støddæmpere til salg smiley de er endda billigere end dem du har købt smiley

• #19   26. aug 2014 99,5% af os snyder og svindler ikke.. 0,5% gør... Thats life..

• #20   26. aug 2014 Håber du får dine penge.

Jeg overfører også altid penge inden sælger sender varen, man forventer jo det samme den anden vej rundt.. men jeg overfører ALDRIG en krone før sælger har accepteret mig på facebook..

Og i visse tilfælde sender jeg også varen før jeg får pengene, og er ud af et par hundrede handler aldrig blevet snydt.

• #21   26. aug 2014 Hej Martin,
    Skriv til os her: www.motorcykelgalleri.dk/faq med et link til brugeren, så kontakter vi vedkommende for dig. Det er ikke en garanti for at du får din vare - eller pengene tilbage, men vi prøver gerne.

Kommer der ikke styr på handlen, så kan vi herfra udelukke brugeren. Og melder du sagen til politiet, så udleverer vi naturligvis de oplysninger vi har, hvis vi bliver kontaktet.

Mvh. Rikke/MCG smiley

• #22   26. aug 2014 God stil fra mc galleriet smiley

• #23   26. aug 2014 #21
    Super god stil;)..
    Siger tak til Mcg.dk

• #24   26. aug 2014 Sådan Rikke.
    det sgu god services,
    og stil .

smiley :)

mvh

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #26   2. sep 2014 Rikke er en 10 år gammel mand.
    Frækt.

• #27   2. sep 2014 Haha

Kommentér på:
Overført penge til Mcg.dk bruger.

Annonce