1.376 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Drejebænk mk 2.0 :-) Drejebænk mk 2.0 :-)

for noget tid siden, havde jeg en råd om drejebænk:
http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/off-topic/203181-koebt_drejebaenk__brug_for_lidt_vejledning__

Jeg har denne drejebænk. og næsten uanset hvad jeg prøver at dreje, så bliver det til rillet lort smiley

Jeg må efterhånden erkende, at jeg ikke kan bruge min 25 år gamle skole viden, til at lykkedes....

Jeg tror ikke på at det ikke kan virke!!! andre har jo brugt den gennem tiden smiley

MEN men men jeg må erkende at der er så mange ubekendte at jeg ikke aner hvordan jeg kommer videre! SÅ jeg skal finde mig en venlig (og ikke mindst tålmodig) personage, der gider stå med mig, og bruge tid på at få tingene til at gå op i en højere enhed...
Regne ud hvordan man får det til at lykkedes.
som det kan ses på billedet, er den ombygget fra oprindeligt remdrev, til elmotor, og en gearkasse fra Volvo (mener jeg)
omdrejningerne, jeg kan få på emnet er max små 500, skal det være højere? (så må jeg finde nogle andre remhjul)

I det hele taget, skal personen være ved godt mod/humør smiley
Min "drejebænk" står i en gammel lavloftet garage, midt i en masse rod (ok, der er ryttet omkring den lol) og intet er optimalt.. MEN alligevel vil jeg gerne ende ud med at kunne dreje diverse småemner selv.

SÅ er der en venlig sjæl herinde, der syntes, at det kunne være hyggeligt, at snuppe en cola/øl, og sludre drejebænk og muligheder? gerne en med erfarring naturligvis smiley SÅ ville jeg blive rigtig glad smiley

/Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 3.000 kr.
  • Samle IKEA seng 490 kr.
  • Rengøring af 80 kvadratmeter lejlighed 700 kr.
  • Ophængning ad hylder og gelænder 1.720 kr.
  • PGO Hot 50 vil ikke starte 800 kr.
  • Montering opvaskemaskine 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drejebænk mk 2.0 :-)
Kommentér på:
Drejebænk mk 2.0 :-)

Annonce