Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gulv til væg anker erfaring ?
  • #1   3. jan 2015 M

profilbillede
  • #2   3. jan 2015 Du kan IKKE montere noget i asfalt !
    Der skal hakkes et mindre hul i asfalten og bankes noget stål ind under, og støbes noget montering ned.

• #3   3. jan 2015 Sikker på man ikke kan det ? For så er det da noget af en opgave smiley

• #4   3. jan 2015 Asfalt holder ikke til særlig meget. Det går let i stykker, og så har et anker ikke den store effekt. Kan du måske få lov at bore den i en murstensvæg/betonvæg i stedet?

Derudover vil jeg også gerne høre om det anker holder til noget..

• #5   3. jan 2015 Nej det er absolut overkommeligt.

Forankring i asfalt kan rykkes derfra ofte bare med hænderne, asfalt er jo bare tjære og småsten smiley

• #6   3. jan 2015 Bytter dem igen smiley så banker jeg en lang metal pæl igennem og en lille meter ned .

• #7   4. jan 2015 asfaldt kan ikke engang bære sig selv over en meters spænd

• #8   19. jan 2015 Jannick H: Det bliver da ikke bedre med din metal pæl, den skal en voksen mand da sparke til en 5 - 10 gange, så er den løs og lige til at trække op!

Et godt råd, hvis du alligevel ikke har tænkt dig at gøre det ordentligt, så spar pengene og lad være! Skal ting være godt lavet og holde, så tager det lidt tid og et minimum af en indsats! Og det er altså ikke noget problem at hakke hul i asfalten, montere et anker og fylde op med Beton! Det kan alt sammen gøres på meget kort tid, ved det, fordi jeg lavede det ved en kammerat for et par somre siden!

Hovedreglen er vel, at tager det kort tid at lave, ja så tager det formentlig lige så kort tid at "lave det om"/ødelægge det - Som nu med din pæl, det er jo ingen sikkerhed i en pæl der bare er banket i jorden, du snyder dig selv hvis du tror det!

Kommentér på:
Gulv til væg anker erfaring ?

Annonce