489 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Godt det ikke er mig. Godt det ikke er mig.
Starter med at genopfriske sagen.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=22859
Han har stadig ikke fået den tilbage, men var nede at rykke, for et par dage siden. Nu er stumperne på vej fra USA de vil komme i Januar :-).
Han er godt nok træt af dem nu, men sæsonen er jo ødelagt, så nu venter han bare og ser. Syntes bare det er for amatøragtigt af et såkaldt proff værksted.
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.148
Har selv haft en kunde der skulle have nyt 4gears tandhjul til en goldwing 1100... det tog ca 2 måneder at få hjem...
Men det er da pænt lang tid at vente på sin cykel kommer ud og køre igen...
/ Morten...
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 829
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.719
Som professionel mekaniker ville jeg da overhovedet heller ikke overveje at gøre den slags medmindre kunden selv foreslog det. De har jo lissom købeloven at skulle stå til ansvar for i sidste ende...
Jeg siger ikke jeg forsvarer værkstedet, som jeg desuden ikke forstår at du ikke nævner ved navn på noget tidspunkt.
Men hvis det er et værksted der har fulgt med tiden, og har nogenlunde nye cykler til service og rep, så er det da ganske typisk at det tager lang tid at skaffe gamle dele, da de ikke fokuserer på at have alverdens sære ting liggende på lager som de måske i fjern fremtid kommer til at bruge. Det kan simpelthen ikke betale sig.
De vil sikkert skidegerne hjælpe folk, og påtager sig derfor måske de lidt mere håbløse opgaver, på trods af uvisheden om hvorvidt de overhovedet kan løse den. Lad os nu sige at de faktisk fik hans maskine lavet på 3 dage til en overkommelig pris - så ville oplevelsen jo lige pludselig være meget positiv, ikke?
Det er jo heller ikke utænkeligt at de bliver lovet alverdens sære ting af deres leverandør, som så gentagne gange brænder dem af.
Når man roder med gammel mekanik, sker det jo gerne at man bliver overrasket når man skiller det ad - det skulle de bare være professionelle nok til at indrømme, og give din kammerat nogle valgmuligheder.
Du siger intet om hvorvidt den overhovedet kunne bruges i sin nuværende stand, så det er ret svært at forholde sig til hvad de burde eller ikke burde gøre.
Jeg ved desuden ikke hvad i har fået af undskyldninger eller forklaringer på det langsommelige forløb.
I det hele taget belyser du faktisk sagen ret dårligt - udover at ingen andre ved hvem vi har med at gøre, og at de er langsomme.
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.519
Jeg ville finde en anden mekker og starter den er dælme ikke svær at skaffe sådan en starter altså hvis man kan nøjes med en brugt !
feb 2005
Da jeg ikke hænger nogen ud, mener jeg heller ikke at jeg behøver at gå i dybden. Værkstedet skal også kunne forsvare sig hvis de skulle hænges ud med navn....
feb 2006
håber bare ikke det er ham ville jeg være ked af på hans vegne
feb 2005
feb 2005
feb 2005
feb 2006
feb 2005